۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه:

۳ گردشگر نوروزی از خطر غرق شدگی در ساحل عسلویه نجات یافتند

۳ گردشگر نوروزی از خطر غرق شدگی در ساحل عسلویه نجات یافتند

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از نجات سه گردشگر نوروزی از خطر غرق شدگی در ساحل عسلویه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین خواجه در تشریح این خبر بیان داشت: ظهر جمعه یک گردشگر نوروزی با وجود وضعیت نامساعد جوی دریا اقدام به شنا در آب‌های مواج ساحل بندر عسلویه کرده و باعث به خطر افتادن جان خود و سایر اعضای خانواده خود شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان کرد: این جوان وارد آب شده و به دلیل مواج بودن دریا و عدم مهارت شنا در حال غرق شدن بود که برادر ایشان، سپس پدرش برای نجات جان فرزندش وارد آب شده و آنها هم نه تنها موفق به نجات غریق نشدند بلکه خودشان هم دچار غرق شدگی شدند.

سرهنگ خواجه افزود: به محض مشاهده این صحنه توسط مأموران انتظامی پارک ساحلی نخل تقی، بلافاصله وارد عمل شده و با توجه به مهارت و آموزش‌هایی که در نجات غریق داشتند خود را به آب دریا زده و با کمک شخصی از اهالی محل با زحمت و مشقت زیاد موفق به نجات هر سه نفر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: پس از دریافت این خبر به همراه فرماندار شهرستان عسلویه با حضور در صحنه، از این افسر وظیفه شناس فراجا و اهالی محل تقدیر شد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود گردشگران دریایی ایام نوروز با توجه جدی به نکات ایمنی، سفر را به کام خود و همراهان‌شان تلخ نکنند.

کد خبر 6065385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha