۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۴۸

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در گفت و گو با مهر:

محفل قرآنی امام حسنی‌ها یک اجتماع امید آفرین بود

محفل قرآنی امام حسنی‌ها یک اجتماع امید آفرین بود

لطیفی در خصوص برنامه محفل قرآنی امام حسنی ها گفت:برنامه محفل قرآنی امام حسنی ها یک اجتماع شوق انگیز قرآنی، خانوادگی ،سالم و امید آفرین بود، کار ارزشمندی که این ویژگی ها در آن پر رنگ بود.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» برگزار شد. اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی با برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها برپا شد. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده بود.

این برنامه قرآنی نخستین رویداد اجتماع محور قرآنی در سطح کشور بود که با استقبال مخاطبان روبرو شد به طوری که نیم ساعت قبل از آغاز مراسم صدا و سیما به صورت زیر نویس از آحاد مردم خواست تا به ورزشگاه آزادی تهران نیایند.

میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهور ایران و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه محفل قرآنی امام حسنی‌ها به عنوان نخستین اجتماع قرآنی گفت: برنامه محفل قرآنی امام حسنی‌ها یک اجتماع شوق انگیز قرآنی، خانوادگی، سالم و امید آفرین بود. کار ارزشمندی که این ویژگی‌ها در آن پر رنگ بود.

وی ادامه داد: نو آوری جدید که در حال اتفاق است واقعاً برکتی است. در این نوآوری خانواده را در یک فضای سالم، ایمانی و قرآنی به صورت مجتمع و با یک موضوع مشخص و محوری قرآن شاهدیم. این اتفاق زیبا امکان رشد در سایر استان‌ها را نیز دارا است. به نظر بهتر است در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها رقم بخورد و رسانه ملی هم به آن کمک کند تا موجب ارتقای آن شود.

کد خبر 6066070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • AE ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      0 0
      این محفل هیچ ربطی به کسانی ندارد که به جای رفع گره از مشکلات مردم با گفتار و کردارشون نمک به زخم مردم می پاشن و ناامیدی در جامعه تزریق می کنند.