۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان:

ورود جهادی به مساله حجاب ضروری است

ورود جهادی به مساله حجاب ضروری است

اصفهان - دبیر ستاد امربه معروف اصفهان گفت: چون در کشور در خصوص حجاب متولی خاصی ندارد حجاب و پوشش اولویت امربه معروف ونهی از منکر قرار گرفته است و باید در این خصوص جهادی تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری صبح سه‌شنبه در جمع آمرا ن به معروف و ناهیان از منکر مجمع رهروان امربه معروف اصفهان اظهار کرد: توفیق برای همه شما حاصل شد تا در ماه مبارک رمضان با زبان روزه بالاترین واجب الهی امربه معروف ونهی از منکر را در جامعه پیاده ودعوت به خیر و نهی از منکر نمائید.

وی به بارش رحمت الهی در جامعه اشاره وتصریح کرد: دعوت به حکم الهی در جامعه باعث بارش رحمت الهی در جامعه می‌شود وخداوند متعال می بیند که همه امت به هنجارشکنی راضی نیستند و عده‌ای هستند که در جامعه نهی از منکر ودعوت به خیر می‌کنند.

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان درادامه بیان داشت: هرچه رحمت از جانب خداوند بر جامعه جاری وساری شود از وجود اشخاصی است که مجاهدانه به دنبای اجرای احکام الهی وخدمت به خلق در جامعه می‌باشد و این اشخاص دنبال خیر خوبی برای جامعه هستند.

حجت الاسلام مظاهری به فتنه دشمن اشاره وافزود: فتنه دشمن سوق دادن جامعه به سمت و سوی بی حجابی و بد پوششی بود که به فرموده مقام معظم رهبری خانم‌های ایرانی پشت پا زدن به این فتنه دشمن و آنها را نا امید کردند.

وی به شکست مسئولین در جنگ شناختی اشاره وگفت: متاسفانه مسئولین در جنگ شناختی دشمن در خصوص فتنه حجاب شکست خوردند و تنها کسی که از سران قوا موضع گیری کرده رئیس قوه قضائیه بود و ما گلایمندیم از مسئولین دیگر که در این خصوص موضع گیری و اقدامی موثری انجام ندادند.

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان تصریح کرد: از شروط امام جامعه تقوا و شجاعت هم می‌باشد وشرط مدیر بودن به فرموده امیرالمومنین علی (علیه السلام) به مالک اشتر شجاع بودن است آیا امروز در مسئله فتنه دشمن در مباحث حجاب و پوشش مسئولین بالادستی شجاعتی از خود نشان داده‌اند؟ آیا بخاطر اجرای حکم خدا اولویت خود را در حفظ جایگاه ومنصب خود قرار داده‌اند؟ رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود به مسئولین متذکر شدن که برای جایگاه وحب به جایگاه خود تلاش نکنید.

حجت الاسلام مظاهری به مصادیق انقلابی گری اشاره وبیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری از مصادیق انقلابی گری عمل به هنگام است که متاسفانه در جنگ ترکیبی وشناختی دشمن مسئولین، عمل و اقدام بهنگامی نداشتند و دشمن موفق شد پدر ومادر ها را از اعتقادات خود به عقب بنشاند ودر خصوص واجبات به فرزندان خود سختگیری نکنند وبه نسل جوان تردید درارزش حجاب و یا بی حجابی را القاء کند.

وی در ادامه افزود: البته فتنه دشمن باعث شد که انقلابی‌های واقعی مجاهدانه وارد میدان شوند و پای حکم الهی ایستادگی کنند. اگر مردم پای ارزش‌های دین و انقلاب نمی‌ایستادند ناهنجاری، بی ارزشی و بی حجابی در جامعه فراگیر شده بود ولی همین مردم پای کار آمدند وجلو بی ارزشی‌ها را گرفتند.

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان در پایان اظهار داشت: امربه معروف ونهی از منکر در همه موضوعات جامعه صدق می‌کند و چون در این مملکت در خصوص حجاب متولی خاصی ندارد حجاب و پوشش اولویت امربه معروف ونهی از منکر قرار گرفته است و باید در این خصوص جهادی تلاش کنیم.

کد خبر 6074035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • TR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      2 0
      با اختلاس ها هم مینطور جهادی عمل کنید