۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰

راهپیمایی مراکشی‌ها در حمایت از ساکنان مظلوم نوار غزه

راهپیمایی مراکشی‌ها در حمایت از ساکنان مظلوم نوار غزه

شماری از شهروندان مراکش در شمال این کشور با برگزاری راهپیمایی جنایات رژیم صهیونیستی را علیه مردم مظلوم فلسطین محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شهروندان مراکشی بار دیگر در حمایت از ساکنان نوار غزه برابر جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه طی شش ماه گذشته راهپیمایی برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که در شهر المضیق واقع در شمال مراکش برگزار شد با سردادن شعارهایی حمایت خود را از فلسطین اعلام کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

کمیته حمایت از آرمان‌های امت اسلامی در مراکش چندی قبل اعلام کرده بود که در اولین جمعه ماه مبارک رمضان ۱۲۵ راهپیمایی در ۶۰ شهر این کشور در حمایت از فلسطینی‌های مظلوم ساکن نوار غزه مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها شعارهایی علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان و گرسنه نگه داشتن آن‌ها در سایه سکوت کشورهای عربی و غیر عربی سر دادند.

چند روز قبل نیز شمار زیادی از شهروندان مراکشی با حضور در خیابان‌های دار البیضاء بزرگترین شهر این کشور علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و اقدام کشورشان در عادی سازی روابط با این رژیم شعار سردادند.

کد خبر 6074079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha