۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۰۶

یاداشت مهمان؛

اقدام ایران در مقابل اسراییل، پاسخ بود نه حمله

اقدام ایران در مقابل اسراییل، پاسخ بود نه حمله

اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله.

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: علی معروفی پژوهشگر حوزه صهیونیسم و یهودیت به تازگی یادداشتی با عنوان «و سوگند به تکاوران بامدادی که صهیونیسم را در وحشت و زبونی فرو برد» نوشته که برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است.

در این یادداشت آمده است؛

فَالْمُغِیرَاتِ صُبْحًا ﴿۳﴾ فَأَثَرْنَ بِهِ نَقْعًا ﴿۴﴾ فَوَسَطْنَ بِهِ جَمْعًا ﴿۵﴾ العادیات

و سوگند به سوارانی که هنگام صبح غافل‌گیرانه به دشمن هجوم می‌برند،: و به وسیله آن هجوم، گرد و غبار فراوانی بر انگیزند و ناگاه در آن وقت در میان گروهی دشمن درآیند.

عملیات مقتدرانه و بی سابقه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم متجاوز اسرائیل در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق، چشم‌های دشمنان انقلاب اسلامی را در بهت و وحشت و زبونی فرو برد.

وقتی تصاویر ویدئویی حمله ابابیل‌های ایران متواتر و متراکم بر خاک کثیفان روزگار در سرزمین‌های اشغالی بوسه می‌زد، زیباترین لبخند بر لبان زنان و کودکان غزه نقش زیباتری نشست به وسعت بیکران عالم. این وعده صبح صادق بود که هدیه آسمانی را برای مردم غزه و فلسطین از سوی مردم مسلمان ایران هدیه شد.

چقدر گویا هست مردان میدان روزهای سخت این شیربچه‌های ایران زمین هستند چشم دشمنانشان موشک باران باد. صدای شادی مردم عراق و سایر کشورها زمانیکه موشک‌ها از آسمانشان عبور می‌کردند حقیقتاً لذت‌بخش بود. این صدای شادی مردمی بود که از دست رژیم‌های دست بسته خود در مقابل جنایات غرب خسته و دل‌شکسته هستند.

در این حملات دقیق و منطقی پاسخ ایران به منظور پیشگیری از حملات آینده اسرائیل صورت گرفته است. در واقع، اقدام ایران یک پاسخ است و نه یک حمله. آنطور که رسانه‌های مغرض می‌گویند و مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد کاملاً موجه می‌شود. تاکنون اسرائیل بدون اینکه با ایران در جنگ باشد، چندین بار به منافع و مواضع ایران در سوریه و لبنان و حتی در خاک ایران حمله کرده و اقدام ایران واکنشی به این حملات است.

انتقام سخت و وعده صادق سحرگاهان توسط تکاوران بامدادی فرا رسید. همه و همه از این خبر خوشحال شدند. صدای ناقوس مرگ رژیم صهیونسیتی و شکستن استخوان‌های دولت کودک کش اسرائیل را دیشب و سحرگاهان شنیدیم. قلوب مردم کشورهای عراق، سوریه و لبنان و غزه با مشاهده ابابیل‌های ایران شاد و فرح بخش گردید. هزاران هزار آفرین و مرحبا به ارتش و سپاه ایران، واقعاً وقتش بود که ایران تو دهنی محکمی بر دهان اسرائیل و آمریکا بزند.

آن شب مکان‌ها، سنگرها و سوراخ‌های پنهان شدن در سرزمین‌های اشغالی گران گران بود. سوراخ و پناهی نبود. هر سنگری مملو از بزدلان صهیونیست بود. صدای گریه و ضجه مردان مسلح بیشتر از زنان به گوش می‌رسید.حتی مشاوران روان شناس و کنترل بحران هم نای حرف زدن و آرام کردن مردم را نداشتند. فقط صدای مرگ بر نتانیاهوی ترسو به گوش می‌رسید. «وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللّهَ رَمی». این تحقق وعده الله در قرآن است.

اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد درباره دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق بود. توسّل جمهوری اسلامی ایران به اقدامات دفاعی در اِعمال حق دفاع مشروع، نشان دهنده رویکرد مسئولانه ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در زمانی است که اقدامات غیرقانونی و نسل‌کُشی توسط رژیم آپارتاید اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تجاوزات نظامی مکرر این رژیم علیه دولت‌های همسایه و آتش افروزی در منطقه و فراتر از آن ادامه دارد.

جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی و استفاده غیرقانونی از زور، تردیدی به خود راه نخواهد داد.

مردم ایران در خیابان‌ها شادی و هلهله می‌کردند مادری با در دست داشتن عکس شهید فرزندش در حادثه ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی این گونه دعا می‌کرد؛ پروردگارا، به حق خون مقدس شهدای سرافراز کشورم، دلاورمردان سپاه پاسداران را در این عملیات وعده صادق یاری ده و موفق و پیروز دار، آمین. پاینده باد جمهوری اسلامی ایران. همه دعا می‌کردند و آمین می‌گفتند.

وعده الهی حق هست و هیچ اهریمنی در برابر ملت ایران مجال ایستادگی ندارد. حمله به کنسولگری ایران و ترور فرماندهان ارشد ایرانی، ترور دانشمندان هسته‌ای، نسل کشی بیش از ۱۴۰۰۰ کودک در غزه به خدا که اگر نمی‌زدیم جای تعجب داشت.

موضوع را می‌توان به نتیجه رسیده تلقی کرد. این درگیری بین ایران و رژیم سرکش اسرائیل است که آمریکا باید از آن دور بماند!

ایران با درایت راهبردی خود با شلیک موشک‌ها و پهپادها ضد اسرائیل پاسخ داد و با موفقیت اهداف نظامی کلیدی اسرائیل را منهدم کرد. در ادامه اوضاع غیرعادی و بحرانی در اراضی اشغالی، اخبار منتشر شده در منابع عبری حاکیست که مقامات کابینه رژیم صهیونیستی به علت تهدیدات منطقه‌ای و اوضاع غیر عادی اقدام به اتخاذ تدابیر منع رفت و آمد موقت در نقاط مختلف اراضی اشغالی کرده‌اند.

خوشحالی، برپایی جشن و پایکوبی و اعلام حمایت مردم ایران از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و پاسخ کوبنده به جنایت‌های متعدد این رژیم، نشان می‌دهد این عملیات، یک مطالبه برحق عمومی و بر اساس عزم و اراده ملی انجام شده است.

بی انسانی آنجاست که خراب کنندگان خانه و مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی فلسطینیان در پی فرصت رذیلت باری هستند که براعمال وحشیانه یشان بیافزایند و چنانچه کشورهای جهان احساس مسؤلیت نکنند جهان را با ظلم کفرآمیز به نابودی خواهند کشید و آیا جهان در مقابل غزه مسؤول نیست؟ خدا بالاترین قاضی و بیناست. بد کردند و جهنم دیدند.

عملیات موفق ایران بر علیه اسرائیل بخشی از پاسخ قانونی به شرارت رژیم بحران زیست صهیونیستی بود. اگر تل آویو و حامیانش قصد آزمودن مجدد اراده ایران در دفاع از منافع خود را داشته باشند به ورطه خطای محاسباتی بسیار بزرگ‌تر از خطای اول خواهند افتاد.

نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ

کد خبر 6077512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ظاهر IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      27 2
      سلام خدا بر آزادگان جهان سلام خدا بر حامیان مظلومان سلام خدا بر افتخارآفرینان
      • اسب سوار IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 1
        دمتون گرم که باعث افتخار ایران اسلامی شدین ،دل همه ازادگان دنیا رو شاد کردین ،خدا در دنیا واخرت شادتون کنه واجرتون با ساقی کوثر حیدر کرار ✌️🇮🇷💪🙏🙏
      • امیر IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 1
        این حمله ایران باعث افزایش غرور ملی و سربلندی ایرانیان شده است.
      • مادر IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        20 1
        برای پیروزی فرزندان و سربازای امام عصر دعا کنیم ... چه ایرانی چه یمنی چه لبنانی چه فلسطینی چه عراقی ای قدس به تو از جان سلام
      • گل گهر IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 1
        ای لشگر صاحب زمان! آماده باش آماده باش ! ای لشگر صاحب زمان! کوبنده باش ! کوبنده باش! ای لشگر صاحب زمان! کوبنده باش ! کوبنده باش!
      • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        19 0
        دمت گرم سید علی
      • نازنین محمدی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        25 1
        الله اکبر . ای جونم جمهوری اسلامی ایران . دوستت دارم عشق منی امام خامنه ای حفظه الله تعالی . سلام بر پایان اسراییل .
      • بسم الله عیدک ریگی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        19 0
        هم تشکر در مورد زدن پايگاه نواتيم و هم يک پرسش و گله. دست تک تک شما بزرگواران را می بوسم از تيم تصميم گيری و برنامه ريز و اجرا کنندگان اين عمليات بجا هر چند با تاخير. مطمئنا اگر تمرکز قابل توجه نيروهای مقاومت روی پايگاه های هوايی اين حروم زاده ها باشد، اين رژيم کثيف بسيار خرد و شکننده خواهد شد
      • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        24 0
        تمامى جريانات اصلاح طلبان و ليبرالها خائنين و مزدوران وطنفروش عزادار شدند.
      • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        بای بای بی بیییییییییییی!
      • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        11 0
        خداوند مقتدر حکیم روزی ابابیل رو برای نجات خانه خودش میفرسته، وروزی دیگر با لطف وعنایت خودش ابابیلی از جنس اهن والیاژبرای کمک وپشتیبانی بندگانش میفرسته،وخدا ما ایرانییان وفرزندان غیور سپاه رو انتخاب کرد تا دست قدرت خدا باشیم برای تمام ازادگان دنیا ،گویی دعای مادران دلشکسته فلسطین برسر نماز بعد از سا
      • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        22 0
        دل مردم و هر انسان آزاده ای رو شاد کردید خدا خیرتان بدهد
      • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        اسراییل فقط برای مردم تیرکمون به دست غزه شیره برای ایران شکلاته
      • بهناز فراستی دانشگاه علوم اجتماعی انزلی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        25 0
        بنازم این دفعه کارتون عالی بود ایران بهترین کار کرد درود به ایران قدرتمند
      • ابوذر ایرجی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        هر چه فریاد دارید بر سر اردن بکشید
      • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        دیروز در لحظه آخر نتای عملیات رو لغو کرد
      • آتوسا شیشه گران IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        19 0
        چه خوشتون بیاد چه نیاد به زودی اسرائیل نابود خواهد شد. صبور باشید به چشم سر خواهید دید .
      • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        آنها یک موشک شکلیک نکردند، هزینه ای که ما دادیم کشتن مهمترین ژنرالهایمان بود، جنگ در خاک آنهاست، که با وجود گنبد آهنین این مقدار موشک برای بازدارندگی لازم بود.
      • میردار ریاحی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        چند ساعت دیگه صبر کنید خبر های خوبی در راهه
      • میرزا IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        آفرین. خبر خوب این هست که کسی کشته نشد که اسراییل بخواهد جواب بدهد. خدا رو شکر که جنگ نخواهد شد
      • شیرین IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        10 0
        ما خودمون خبر نداریم اونوقت مردم عراق خوشحالی کردن!
      • بی بدن IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        10 0
        عالی حمله ای مقتدرانه به مواضع نظامی صهونیستها در سرزمین های اشغالی فلسطین و خدا لعنت کند حامیان صهونیستها را که وقیحانه شهادت 35 هزار فلسطینی را نمی بینند و اشک تمساح می ریزند
      • نمرود اهواز IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        دمتون گرم خدا بدخواهان ایران رانیست ونابود کند چه داخلی چه خارجی انشالله
      • گوته IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        10 0
        زدند عالی بودو واقعا عالی بود و باید نیروهای نظامی را پشتیبانی و خدا قوت بگویم و برای همه چیز اماده ایم . پاسخ باید با جدیدت داده شود حتی تا اخرین نفرمان.
      • مرادبیک IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        8 0
        مهر، در تیتر یک زدن اقدام ایران در مقابل اسراییل، پاسخ بود نه حمله را به گونه ای جلوه دهی که ایران خطر ناک است . این تیترها را رسانه های خارج هم می زنند تا افکار عمومی را بر ضد ایران بسیج کنند و به حملات خود مشروعیت دهند.
      • خط پایان IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        ایران اعلام کرد حمله تمام شد و آمریکا و اسرائیل اعلان کردن همه پهپادها و موشک‌ها ساقط کردن ، و هیچ اسرائیلی یا امریکایی کشته یا زخمی نشد ، تکبیر
      • برکه IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        اگر از داخل ایران مستقیم اسراییل مورد حمله قرار بگیره. نتانیاهو و پوتین و بن سلمان جشن می گیرند
      • کوه تنها IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        من میدونستم این طوری میشه
      • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        اقا هر کاری می کنید بکنید ولی ما رو به خاک سیاه ننشونید.
      • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        7 0
        من با تنبیه این شیطان کوچک مواقم.
      • بیابان لوت IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        6 0
        اسرائیل که عضو ناتو هست با این کار ایران میتونه کل دنیا رو علیه خودش کنه ایران و جنگ پیش بیاد از فردا دلار و سکه و همه چی گرون میشه
      • مروان خمیسی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        6 1
        خدمت آتوسا خانم:هيتلر نتونست تو كه جاى خود دارى
      • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        هرکی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه.
      • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        خدایا پشتیبان سربازان وطنم باش
      • باز باران IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        سلام و درود بر رزمنده های قهرمان جمهوری اسلامی ایران دست شما را می بوسم دل ما وام زمان را شاد کردید مرگ بر آمریکا اسرائیل و انگلیس
      • زیرگذر خان IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        دمتون گرم این مساله ایران بود و کاری به جناح بندیهای سیاسی نداریم خداوند پشت و پناهتان وَما رَمَيتَ إِذ رَمَيتَ وَلٰكِنَّ اللَّهَ رَمىٰ ۚ
      • سایه شوگان IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        اردن هم داره با اسراییل همکاری میکنه چند دسته شاهد هم اول باید میفرستادید برای سرکوب پدافند اردن اردن شده سپر بلای اسراییل
      • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        ما ملت امام حسینیم. نمی‌ترسیم از این مزدور ها
      • اقدس الملوک تبرائیان IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        من به رهبرم سیدعلی اعتماد هزاردرصدی دارم چرا چون از رو فکر عمل میکنه یه پادانشمنده بخدا تمام حرفاش کتابی وسنجیده هست ماهم براش دعامیکنیم به امید پیروزی
      • شهاب املش IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        به قول شهید چمران، صدای شبپور جنگ مرد رو از نامرد جدا میکنه. یه مشت ترسویی که فکر باک بنزینشون هستن. ناراحت نباشید مردهای این سرزمین هنوز نمردن.
      • سارا ممتازی از ایران IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        پیروزی از آن ماست ☝️ الله اکبر
      • شنزار IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        10 0
        پس فایده نداره . ما دوست داریم به اسرائیل حمله بشه یعنی میشه ؟؟!!
      • احمدآقامون IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        6 0
        حقش بود اسرائیل نامشروع... یعنی این ابلهان نباید بدانند ک حمله به کنسولگری کشورهاکارغیر قانونیت؟ چقد اجمق بودند که به کنسولگری ایران در سوریه حمله کردند
    • طاری IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      19 0
      خدا رو شکر ایران مقتدر و شجاع جواب سگ هار اسرائیل رو داد.
      • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        الله اکبر. هر کسی خوشحال شد از این خبر بکوبه لایکو. یا مهدی فاطمه
      • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        21 0
        شب دراز است و قلندر بیدار
      • تب سرد IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        این هم جواب شرارت صهیونیستها ما به سگ هار اسرائیل پوزه بند می زنیم.
      • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        شلاق خدا بر صورت نژادپرستان است.
      • بشاگرد IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        24 0
        حزب الله به دفاع اسرائیل فشار آوردبا موشک های کاتیوشا . سپس با موشک های استراتژیک ضربه بزنید.. شهاب
      • آران IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        امیدواریم این یک درس عبرتی برای اسرائیل کودک کش باشد و اینگونه ایران را به نزاع با خود فرا نخواند
      • شیدا جلیلی دانشکده هنر تهران IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        عالی بود ادامه بدهید راضیم به رضای خدا
      • جلال شکوری IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        6 0
        همین ژاپن حتی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران رومحکوم نکردحالا نگران شده سامورائی عوضی حقت همون بمب اتمه
      • مردان بزرگ IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        کی افسار خود آمریکا رو ببنده؟
      • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        خدایا شکرت ،از سپاه هم ممنونیم هم گله مند که چرا زودتر از این اسراییل نزدن تا اینقدر گستاخ وبررو نشن
    • زامهران IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      زیبا بود
      • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        22 0
        واجب بود
      • سرابی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        شکستن هیمنه دروغین این مترسک مهمتر است
      • باران پاییز IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر... دست مریزاد... بخدا از شادیم گریه کردم...
      • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        جیگرم حال اومد.
      • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        خوب بود
      • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        20 0
        لازم بود ولی کافی نیست
      • بیات IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        23 0
        دمت گرم ایران تو محشری گفتم اقای جهانیم
      • نیاسر سبز IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        جهان بدون اسرائیل خیلی زیباست
      • سودابه ازگلی تهران IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        جهان بدون منافق و وطن فروش خیلی زیباست
      • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        مواظب عردوغان و الهام خانم باشید. اینها پادو اسرائیل هستند.
    • حیدریان IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      20 0
      تابوی قلدری و کسی نمی تواند مرا بزند و بزن و در روی اسرائیل شکسته شد
      • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        به نظرم لازم بود، حتی اگر بیشتر پهپادها و موشک ها را زده باشند اما بازدارنده‌بود.
      • سیدمرتضی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        سیلی ظرف بزرگتر، بزرگتر هم هست. سپاس از تمام نیروهای مسلح ما. این گوشه ای از داغهای ما حاصل از جنایات رژیم کودک کش را التیام بخشید
    • مقصودی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      روح حاج حسن تهرانی مقدم شاد
      • بقائی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        الان زمان تیرکمان شاه نیست که شلیک این تعداد موشک را مخفی کرد، در ضمن این یک قدرت نمایی بود که نگه پدافند خاموش بود و غافلگیر شدم البته فهم و درک این موارد برا بعضی خیلی سنگین هست و کمر شکن😉🤣🤣🤣
      • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 1
        جنگ جنگ تا پیروزی
      • حجتی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        الحمدلله رب العالمین الحمدلله بخاطر شجاعت و درایت سید علی خامنه ای انا من المجرمین منتقمون دم سپاه گرم دم حاجی زاده گرم لعنت خدا و مخلوقات خدا بر آمریکا و اسراییل و اذناب فاسدشان
      • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        خدا شهید طهرانی مقدم و یارانش را رحمت کند
    • شبیری IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      وزیر دفاع اسرائیل: رویارویی هنوز تمام نشده است
    • بیابانی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      یک پوستر زیبا از طرف مردم غیور ایران، تقدیم به مردم صبور غزه، باعشق.
      • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        20 0
        به نظرم لازم بود، حتی اگر بیشتر پهپادها و موشک ها را زده باشند اما بازدارنده‌بود.
      • گلدسته IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        آفرین بر غیور مردان ارتش و سپاه مرررررررررررررررررررگ بر اسرائیل کودک کش اسرائیل باید تاوان سرداران شهید مان وبیگناهان غزه را بدهد
      • جبار سینگ IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        درود بر نیروهای مسلح ایران و جبهه مقاومت مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائيل مرگ بر وطن فروش ها
      • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        سید علی خامنه ای فدایی داری خلیفه جهان اسلام افتخار میکنم به شجاعتت دل یک و نیم میلیارد مسلمان دنیا رو شاد کردی
      • دکتر جک IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        8 0
        در جنگ هر دو بازنده اند. جنگ مذموم است و به نفع هیچ ملتی نیست. نکنید این کارها را به اسم انتقام یا هر چیزی ملت ایران دیگر رمقی برای تاوان پس دادن کاسبان تحریم ندارد.
      • بردبارخان IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        ایران وطنم خاکش کفنم.هم حالا باید جنگ بشه که ما سرباز مرزی شدیم پایینده باش ایران
    • تیرگوش IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      خیلی مخلصیم ، خدا پشت و پناهتان
    • زاهد IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      دوستون داريم، عشقيد به مولا الله اکبر
      • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        دقیقا
    • رضای فر IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      درود بر سپاهیان دلاور الهی دورتون بگردم
      • تبریز قهرمان IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        الیس الصبح بقریب.. چقدر خوشحالیم. ناز شست بچه های سپاه. خدا یاورتون. دل مادران و بچه های غزه رو شاد کردین🤲🙏❤️
      • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        25 0
        نمردم و حمله مستقیم دیدم دمتون گرم مهم نیست چندتا خورد یا نخورد.
      • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        20 0
        رحمت خدا به همه شما شیر بچه های حیدری، ما با این جماعت وحشی و خون خوار دیگر صلح نداریم قرار ما عاشوراست ان شاء الله یک قدم نزدیک تر بشیم به ظهور
      • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        زنده باد سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران جانم فدای رهبر زنده باد مردم حزب اللهی ایران جانم فدای رهبر
      • ارغنون IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        ما از نیروهای مسلح کشورمون متشکریم. اما دولت و نیروی انتظامی هم بایست این یک هفته فضای مجازی و بخصوص مناطق فروش ارز مثل فردوسی و سبزه میدان رو شدیدا کنترل کنن.
    • مرضیه قناد IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 0
      ای ولله سپاهیان فاتح قدس
    • ذوالفقار IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      حالا وزرای خارجه استرالیا،انگلیس،فرانسه،سازمان ملل و... یه مشت آشغال دیگه میرید گم شید به اسقاطیل بگید خویشتن داری کنه یا نه؟؟؟
    • دنا IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      19 0
      واقعا سپاهیان چشم و چراغ ملتید .دستتونو میبوسم
      • دالان IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        19 0
        نکته مهم اینه که ، کل معادلات جنگ پر یشب بهم ریخته شده و معلوم شده سیستم های پاتریوت و بقیه سامانه های پدافند ضد موشکی غربی در مقابل موشکهای ایرانی هیچ کارایی ندارند و عملاً کشورهای دارنده این سامانه ها بدون دفاع در مقابل حملات موشکی ایران هستند.
      • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        با بیل و کلنگ حمله میکردید تاثیرش بیشتر بود
      • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 1
        چهل و هشت ساعت صبر کنید آنوقت همه چیز مشخص میشه ایران برگشته به عصر حجر متاسفانه
    • سعید طهماسبی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      الحمدلله رب العالمین الحمدلله بخاطر شجاعت و درایت سید علی خامنه ای انا من المجرمین منتقمون دم سپاه گرم دم حاجی زاده گرم لعنت خدا و مخلوقات خدا بر آمریکا و اسراییل و اذناب فاسدشان
      • انار شوشا IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ
    • وحید اسفراین IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      ان شاء الله حداقل تعدادی ژنرال تراز اول اسراییل به درک رفته باشند ...
      • رادان IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        منم موافقم باید تو دهنی محکمی می زدیم
      • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        حیف نیست موشک حرام این موش ها بکنیم ؟ باید این ها را با مرگ موش کشت
      • توحیدیان IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        دفاع از حرم یعنی قرار جنگ اگر باشد زمین کارزار ما تلاویو است، تهران نه!
    • شبیری IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج/باسلام خداقوت دلاور مردان ایران عریز ما هم در کنار شما و با شما هستیم.با آرزوی موفقیت های بیشتر برای سپاهیان عزیز
      • داریوش کبیر IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        10 0
        فک کنم قراره ایران در سیاست خارجی تجدید نظر کلی کنه!
    • سمنان IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      21 0
      بعضی ها همش میخان بگن ایرانی ها ترسو هستند و کاری نمیکنن این دفعه هم مث دفعه قبل ک ۴ تا سوله خالی رو ترکوندیم خواهشا با مدرک و سند بزنید تو دهن داخلی و خارجی ها
    • یاری IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 0
      لطفا لیستی از اهداف منهدم شده و اهمیت آنها برای رژیم منحوس صهیونیستی زا منتشر کنید تا لذتشو ببریم
    • باقری IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 0
      ایران دنیا را خوشحال کرد.تمام
      • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        20 0
        آره جون ننه ات ! خبرگزاری های خارجی که چیزهای دیگه میگن! برو اینترنت ات رو باز کن سایت های انگلیس و فرانسه رو تماشا کن! بسوز که خوب داری میسوزی ! برات خوشحالیم!
      • معراج باشتینی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        برای همچین شبی لحظه شماری میکردیم.بزنید این حروم زاده هارو از رو زمین محو کنین.الله اکبر الله اکبر الله اکبر اونایی هم ک استرس گرفتن لالا کنن به چیزای خوب فکر کنن
    • مسعود دیپلمات IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 0
      عملیات دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه، فقط در پاسخ به هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری ایران و تنبیه و رژیم حیوانات بنی اسرائیل ، تا حدی قابل قبول و تقدبر است. علیهذا مجازات قصاص و انتقام به شهادت رساندن سرداران سپاه باید جداگانه و هم وزن گرفته شود. انشاءالله
    • لام IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 0
      ولی انصافا صهیونیست ها تنبیه شدند؟به فکر ملت باشید چون پشتیبان نظامند
    • امین هاشمی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      اگر هر اقدامی از اسراییل صورت گیرد ، پاسخ ما از کربلا می گزرد آزادی قدس. پاسخ طولانی خواهد بود ساعتی نیست بلکه ازادی مسجد الاقصی است.
      • تبریز قهرمان IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        11 0
        پهپادهامون از کربلا رد بشن حتما به هدف میخورن.لبیک یا ابا عبدالله.
      • مرادی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        کربلایی شدن شاهد هامون قبل از رسیدن به اسرائیل ❤️❤️❤️❤️ الحمدالله رب العالمین
    • نعمتی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 0
      دعای مظلومین جهان همراه ایران است
    • نماساز IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      انتقام سخت و وعده صادق فرا رسید. هر کسی از این خبر خوشحال شد بکوبه لایکو. الحمدالله با دعای خیر مهدی فاطمه
    • ناظمی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      21 0
      درود بر رزمندگان اسلام ؛ مرگ بر اسرائیل خبیث/نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ انشاالله ایران پیروز است
    • محمدحسین IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      صدای ناقوس مرگ رژیم صهیونسیتی و شکستن استخوانهای اسراییل را دارم میشنوم. ان شالله
      • بابک خرمدین IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        رژیم حرام‌زاده صهیونیستی همان طور که از ابتدا نباید ایجاد می‌شد، در حال محو شدن است ان شاء الله تعالی.
    • کردان IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      هزاران هزار آفرین و مرحبا به شماها واقعا وقتش بود که ایران یه تو دهنی بهشون بزنه
      • جعفربرمکی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        کاش میدونستیم این آفرین برای چیه دقیقاً
    • گوهری IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      24 0
      دوران بزن در رو تمام شده. یکی بزنی ده تا مبخوری. ماشاالله به ایران ابرقدرتمند
      • دیده بان IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        خوب گفتی گوهری ///لات های کوچه خلوت نوکر آمریکا تو منطقه تازه دیشب شیرفهم شده اند که که ببر کاغذی اند و اون همه هزینه ای که برای خرید سامانه های پاتریوت ها داده اند براشون هیچ ارزشی نداره و تا حالا الکی لاف میزدند و لات بازی در میاورده اند.
    • خالدبن ولید IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      هنوز که پدر جان این پهپاد ها نرسیدن !!! اکر چیزیشون رسید اونجا ان شا الله اصابت می کنند
      • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        برو بخواب بچه جون
      • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        هیچکدوم ب هدف نخورد همه منهدم شدن
      • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        20 0
        زوزه بکش زپرتی 🤣
      • عرفان مسجدی از سبزوار IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        خیلی بدبختی.
      • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        خداییش فکر میکردم ارتش اسرائیل قویتر از این باشه ... همه موشکها خورد به هدف هیچ کاری نتونستن انجام بدن
      • تنگه هرمز IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        برای اولین بار سپاه حال دلمو خوش کرد . از طرف یه ایرانیه کورد . اسرائیل غرورمون رو له کرد با حمله به کنسولگری. دست مریزاد خدا نگهدارتون
    • گرداب IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      19 0
      جالبه تمام دنیا فهمیدن که پهبادها سپاه در راه هستند و چند ساعت دیگر احتمالا به اسرائیل می رسند بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا زدن هدف
    • ضمیری IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      بسم الله قاصم الجبارین، الله اکبر، یا رسول الله، پروردگارا، به حق خون مقدس شهدای سرافراز کشورم، دلاورمردان سپاه پاسداران را در این عملیات وعده صادق یاری ده و موفق و پیروز دار، آمین. پاینده باد جمهوری اسلامی ایران.
    • صانعی از قم IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      19 0
      الله اکبر، الله اکبر ،الله اکبر ،دست مردان مرد سپاه وارتش رو می بوسیم وبه ایمان وشجاعت وغیرتشون درود می فرستیم دست امیرالمومنین ع مرد مردستان طا ها پشت وپناهتون باتمام وجود بهتون افتخار میکنم 💪🙏💪🙏✌️🇮🇷✌️🇮🇷✌️🇮🇷✌️🇮🇷✌️🇮🇷✌️🇮🇷🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
    • قباد IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      24 0
      مهرجون فقط وسط بزن بزن، مراقب قیمت دلار باش که خیلی بالا نره
      • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        قیمت دلار هم پرواز میکنه
      • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        برعکس جونم ! دلار داره سرسره بازی میکنه، یعنی سقوط میکنه!
      • شبیری IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        خوب به درک. برو بگیرش ، نذار پرواز بکنه.
      • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        آره ولی قیمت انس هم پرواز میکنه
      • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        چرند نگو. عزت کشور مهمه . طلا و دلار کیلویی چند
      • انار شوشا IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        سقوط می‌کنه. اما بر فرض که پرواز کنه. برای دفاع از کشور اصلا به فضا پرتاب شه. کشور مهمه نه دلار! تو هم به جای کشور به فکر دلاری!
      • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        بنظر حمله شدیداً ترکیبیه. اما وضعیت بازارهای داخلی از دست خارج شده و سودجویان دارن مغز جامعه رو داغون می‌کنن. دولت باید سریعاً دست دلالان قطع کنه
      • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        20 0
        ناراحت نباش امشب قاچاق چیان دلار سکته رو زدند!
      • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        مهر جونم از قیمت گوش و مرغ و دلار چه خبر
      • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        19 0
        و سلام بر دلار 70 هزار تومانی و ....
      • شیر شرزه IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        9 0
        بعنوان یک اقدام پیشگیرانه باید بورس موقتا تعطیل بشه که سرمایه داران بورس متضرر نشوند و اقتصاد به هم نریزه با جو روانی حاصل از این حملات. و گرنه صف فروش و فرار سرمایه زا بازار و خرید سکه و دلار و افزایش قیمتها را شاهد خواهیم بود. یک تدبیر ساده جلوی خیلی از اتفاقات را می گیرد. این پدافند غیر عامل اقتص
      • تیران IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        9 0
        یه سوال ذهنم را درگیر کرده این که ما که زدیم چرا دلار داره میره بالا ؟لطفا کمک
    • فاضل کوهانی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      وعده الهی حق هست و هیچ اهریمنی در برابر حق مجال ایستادگی ندارد فرزندان کوروش و داریوش از خواب بیدار شده اند
      • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        باید پدرشون رو در بیاریم تا متوجه بشن که ابر قدرت جهان ماییم فقط ایران سرزمین دلاوران
    • غربال IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      به حول و قوه الهی این عملیات با نابود اسرائیل همراه شود و چقدر مشتاق بودم در عملیات برعلیه اسرائیل شرکت می کردم ؛ اما هنوز امیدوارم.
    • عقاب مغان IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      14 0
      *** «لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم» ......به امید خدا تا رفع فتنه از کل دنیا
    • لردگانی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      زنده باد نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران امیدوارم فرودگاه های رژیم اشغالگر صهیونیستی هم موشک باران شود بیشتر توان این رژیم روی نیروی هوایش هست با اینکار رزمندگان حماس راحت تر پیش روی می کنند چنانچه صهیونیست ها بنابر گفته های خودشان به خاک ما حمله کنند آنها را راهی دوزخ خواهیم کرد
    • هستی جلالیان IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      درود بر زرمندگان اسلام / مرگ بر اسرائیل/انشالله نابودی کامل اسراییل
    • خاص IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      الله اکبر به خدا که برای همین جهاد در راه انسانیت و دفاع از شرافت بشر هستیم.
    • جیلاردی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      ماشاالله ولاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم ماشاالله اسرائیل خانه ی عنکبوت است خدا پشت وپناه شما
    • چوپان IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      الله اکبر با سلام درود بر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران.رژيم صهيونيستى بايد نابود گردد.
    • چرخ و فلک IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ ۚ وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ ۚ وَلِیُبْلِیَ الْمُؤْمِنِینَ مِنْهُ بَلَاءً حَسَنًا ۚ إِنَّ اللَّهَ سَمِیعٌ عَلِیمٌ (ای مؤمنان) نه شما بلکه خدا کافران را کشت و (ای رسول)، چون تو تیر (یا خاک) افکندی نه تو بلکه خدا افکند (تا
      • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        دستشون درد نکنه بزنن روش کم بشه اینقدر ادعا نکنه اونهای در داخل کشور از اون حمایت میکنن قدرت ایران وایرانی حالیشون بشه فقط منتطر دستور وجهاد هستیم
    • ظاهر شاه IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      درود بر سربازان وطنم که فخر جهان اسلام هستید.حمله به کنسولگری ایران و ترور فرماندهان ارشد ایرانی ترور دانشمندان هسته ای نسل کشی بیش از ۱۴۰۰۰ کودک در غزه به خدا که اگر نمی زدیم جای تعجب داشت.
    • طاهایی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      سگیونیستها نجس نسل کثیفتون منقرض میشه
    • رهروان ولایت IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      نهادهای امنیتی،سربازان وعوامل دشمن رادرداخل شناسایی کنند،الان بهترین وقت برای شناسایی "مرجفون فی المدینه"هست،ملت غیور وشرافتمند وانقلابی وولایتمدار وحامیان اصلی نظام جمهوری اسلامی نیز خونسردی وهوشیاری خودراحفظ کنند،وعده خدا مبنی برنصرت مظلوم،وشکستن هیبت پوشالی صیونیستها وحامیانشان که دشمن خدا وبشر ه
    • فتانه مرعشیان IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 0
      و لا حول و لا قوت الا با الله العلی العظیم . . . خدا خیرتان بدهد .
    • ذاکانی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 6
      كشته اگه نگيريد كارتون اب تو هاون كوبيدن بوده
      • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        داری می سوزی حال کن ! این تازه اولشه!
      • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        سواد یاد بگیر لااقل
    • دوان دوان IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      فقط یک زخمی با این همه موشک و پهباد
      • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        زوزه بکش زپرتی 🤣
    • وحید اسفراین IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      دم سپاه گرم.از ته قلب خوشحال شدیم انشالله بزودی بیت المقدس.
    • پرچم IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      با سپاس فراوان از فرزندان دلیر ایران از بابت زدن دشمن اسرائیل جنایت کار بله کار یک نظامی مبارزه با دشمن ملت است نه مبارزه با خود ملت مرگ بر اسرائیل جنایت کار مرگ بر امریکا
    • شهرانی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      19 0
      از موشکهای کروز هم اصابت داشتیم؟ چون فیلمها اکثرا مربوط به موشکهای بالستیک و درگیری پهبادها با پدافندشونه .اگه از موشکهای کروزمون به هدف خورده باشن قطعا آسیب های جدی وارد شده به اسراییل که پنهان میکنه
    • سیبری IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      هیچ جنگی برنده ندارد بجز آوارگی، کشته و زخمی ولی گستاخ باید تنبیه شود اگر شورای امنیت سازمان ملل متحد نقش حامی آن را بازی می‌کند.
    • یونس IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 0
      وقتی یک لاتی تو خیابابون بیاد یقه ات رو بچسبه چیکار میکنی ؟ می ایستی بربر تماشاش میکنی ؟ دفعه اول ، دفعه دوم ، دفعه سوم ......... یعنی می ایستی تا بخوری؟ نه ! دین ما میگه نه ! اگر شرف داری باید جوابش رو بدی ، محکم بکوبی اش ته دیوار ! تا دیگه هوس نکنه مزاحمت ایجاد کنه .
    • باران پاییز IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      19 0
      حق با ایران است برای دفاع از خاک و شرف خود مجبور به واکنش بود
    • لردگانی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      21 0
      زیاد خوشحال نباشید جنگ خوب نیست
    • اکبری IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      اخرین باری که صدای غرش هواپیماها و سوت خمپاره ها و موشکها و اژیر خطر رو شنیدم ده ساله بودم در کردستان و حالا انگار زمان برای جنگ و بمباران و موشک و خمپاره و اژیر خطر دوباره فرارسیده
    • امیر IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      اتقاقا اگه نزنی ، مثل سگ هار میاد پاچه ات رو میگیره ! ترس برادر مرگه! کسی که خربزه میخوره ، پای لرزش هم باید بشینه و بلرزه! اسقاطیل شروع کرد، غلط کرد شروع کرد! زده باید حسابی بخوره! شما کردها که معروف به شجاعت و رشادت اید؟ 34000 نفر تو غزه بدست قصاب ها کشته و شهید می شن
    • تندباد ایران IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      مردم همیشه پشت رهبری و نظام هستند.لازم بود متجاوز تنبيه بشود دست حق به‌ همراهتان
    • تب سرد IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 0
      نه فقط ملت ايران از پاسخ ايران به‌ اسرائيل خوشحال هستن بلکه تمام ملت‌ های آزاده دنيا هم خوشحال هستن بخصوص ملت‌ های عربی‌ که‌ سالیان درازی انفعال دولت‌ های خودشان‌ در مقابل صهيونيست ها ديده اند
    • به نام خدا IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      دم ملت ایران گرم چه گردو خاکی به پا کردید دمتون گرم
    • ناظمی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      مطمئن باشید (ان شاء الله) اسرائیل هیچ واکنشی جز همین رفتارهای دیپلماتیک نشان نخواهد داد و خبری از واکنش نظامی نخواهد بود
    • نقاره IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      21 0
      آین آقای معروفی شبیه اون سنجاب توی عصر یخبندان هست. که همیشه با بلوط داره بازی میکنه و در هر شرایطی یادداشت می زاره. زنده است با نوشتن یا علی
      • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        وصف خوبی نبود تقریبا اما قشنگ گفتی
      • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        این بنده خدا ظاهرا از اینکار نون میخوره گناه داره نگید
    • مسجدی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 0
      باز به منطقه خالی زدیم
      • طاهر حبیب زاده IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        من داشتم مستقیم نگاه میکردم تمام بهبادها وموشک ها ردیابی ومنهدم شد در اسمان اسرائیل منتظر جواب سخت باشد
      • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        چشاتو وا کن پایگاه اسرائیل داره تو آتیش جهنم می سوزه اگه رهگیری شدن پس کار کی بوده؟ سرباز کبریت روشن کرده؟ :))
      • سوری IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        جناب مسجدی بهتره بدونی نه اسقاطیل و نه گنده تر از اسقاطیل رو به پشممون هم حساب نمی‌کنیم تو هم بپا یه وقت از ترس پس نیفتی
      • شهرانی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        فعلا که همه موشک‌ها و پهپادها به هدف خوردن
      • سیدمرتضی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        خداییش اینا نگین چی بگین..🤣😂😂😂😂
      • صرافی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        کمتر شر و ور بگو خودت فهمیدی چه گفتی خدایییش!!😂😂🤣🤣🤣
      • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        واقعا خوشحال می شدم ظاهرا جنگ ساختگی بود
      • لشکر امام حسین آذربایجان IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        تو چقدر بدبختی که طرفدار اسرائیل کودک کشی نمی میری از این همه پستی
      • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        8 6
        خیلی از پهپاد ها در مسیر توسط اسرائیل و آمریکا منهدم میشه
      • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        داری می سوزی حال کن ! این تازه اولشه!
      • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        صبرکن! فردا صبح تو دنیا خبر مثل توپ صدا میده و آبروی جعلی و تقلبی اسقاطیلی ها پاک رفت! تمام کشورهای اسلامی اطرافشون شادی میکنن و جرات شون میره بالا که اونام میتون از نزدیک بهتر و عالی برنن. ایران از این مسیر خیلی دور زده شاهکار بوده عزیزم!
      • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        عه بد شد که اکثر موشکا و پهپادهاتون رهگیری و دفع شدن یا به هدف نخوردن خخخخخخ
      • ارونوف قرمز IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        اون کسی که پیام منفی میده بیچاره اگه یکی بیاد توی خونت بزنه توی گوشت میشنی نگاهش میکنی؟؟؟؟
    • مانا IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      ایران تازه خودشو پیدا کرده
    • کیوانی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 0
      تعداد موشک های شلیک شده مهم نیست تلفات چقدر بوده
      • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        23 0
        دادا بیشتر انفجارهایی که میبینی خود موشکهای اسرائیلی است که برای مهار موشک میفرستند مشخصه چند تا موشک پایین میاد و چند تا موشک برای رهگیری بالا میره و دنبال موشک میکنه
    • گرداب IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      درود برقدرت واقتدار وتوانمندی جمهوری اسلامی ایران.ریزه خورا کیسه را کولشان انداخته و شروع کردن! بهره برداران فرصت طلب
    • ثریا زالی از کوهرنگ IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ» سرانجام دست انتقام الهی از آستین دلاور مردان جبهه مقاومت و پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی بیرون آمد تا رژیم سفاک، بی رحم و جنایتکار صهیونیستی را تنبیه کند و تلخی مجازات پشیمان کننده حیدریان خیبرشکن را به آنها بچشاند
    • قافیه IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      ضمن اعلام حمایت از تدابیر ولیّ امر مسلمین و فرمانده کل قوا، از همه رزمندگان جبهه حق به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر نموده، نصرت ویژه الهی را برای آن جان برکفان و شکست و خذلان نابود کننده را برای دشمنان صهیونیستی از خداوند بزرگ خواستار است . «نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ وَبَشِّرِ ا
    • فراز IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      14 0
      حیف که 99 درصد موشک و پهپادها رهگیری شد وگرنه چی میشد
      • پورسینا IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        وای که چقدر میسوزی ! خیلی برات خوشحالیم اسقاطی! این فقط یک سر سوزن بود ! براش داریم! بیشتر بسوز
    • فاطمه مستعلی دانشکده هنر تهران IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      اگر حماقی کنن باید 10 برابر حمله قبل حمله کنیم حساب کار دستشون بیاد
    • لارستان IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      تااینجابردباجمهوری اسلامی ومحور مقاومت هست ولی بایدصبرکنیم ببینیم اسرائیل چه واکنشی نشون میده بعدیه قضاوت صحیح می توان کرد که آیا این حمله جمهوری اسلامی بجا وبادستاوردهای موفقیت آمیزبوده یا به سرنوشت حمله هفت اکتبرحماس دچارمیشه که جزبدبختی وفلاکت وکشتاربرای فلسطینیها دستاورددیگه ای نداشته که امیدوار
    • طاهر حبیب زاده IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      اون افرادی که از سوزش میگن فقط 1 درصد موشکها به هدف خورده زیاد خوشحال نباشن. شکر خدا لازم باشه اونقدر موشک میزنیم که همون 1 درصد کل یهودیها رو از بین ببره و ریشه کن بکنه. فعلا برید رئیستون اسرائیل رو پماد ضد درد بزنین. بدجور کتک خورده
    • انار شوشا IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      سرلشگر عزیز درود بر شرفت
    • نقاره IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      اسرائیل هیچ غلطی نمی کنه مشت بعدی را محکمتر بزنید دهان نتانیابو را خرد کنید
    • مسجدی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      14 0
      درود خدا بر سپاهیان اسلام . خسته نباشید. این ضربات نوش جونشون! چیزی که عوض داره گله نداره!
      • آریو برزن IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        11 0
        دنیا از بلاتکلیفی درآمد . کورش کجایی ببینی دو هفته هست دنیا منتظره ببینه ما چجور میخوایم جواب بدیم. یاد امپراطوری ایران زنده شد
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      11 0
      تلفات کو؟!!!!
      • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        هیچکدوم ب هدف نخورد همه منهدم شدن
      • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        کاش میدونستیم چندتا صهیونیست سگ در این عملیات کشته شدند و خسارتها چقدر بوده درود بر سپاه و نیروهای مسلح
      • تیک تاک IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        تو اين 75 سال هيچ دولتي و شخصي به علت سانسور شديد نتونسته آمار كشته هاي اسرائيل را بفهمه.الان هم قطعا سانسور شديد دارند. حالا شما اشنا داري يك سوالي بكن
    • کاظم آقامون IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      ازاون موشکهایی که با یکیش هفت تا سردار کشته میشن جمهوری اسلامی نداره؟اینها که بدرد نمی خوره با سیصدتاش فقط یه کودک زخمی شده!
    • کلانی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      چرا حمله غافل گیرانه نبود همین که پهباد ها شلیک شدند ایران اعلام کرد
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      امشب و فردا شب شب سختیه
    • کبیری IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      وقتی وعده ی صادق باشه برکت همراهش هست 💪💪✌️🇮🇷
    • صفری IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      14 0
      ایول دارین بچه های موشکی. بزنین نابود کنین تخم و ترکه ی یهودیا رو. لعنت خدا به اسرائیل
    • شهروند یهودی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      14 0
      شلوم ایرانی، ای کاش بی بی رو هم میزدید از شرش خلاص میشدیم.
    • زودیاک IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      به قولِ نقی معمولی، من باختم بدم باختم، من آبروی شهر منِ بردم، من دارم به قعرقعرا میرم، پس بزارید بررررم ممممممن. ((نتانیارو با کابینه دولتش))
    • ثریا زالی از کوهرنگ IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      هـمــوطــن عــزیــــز نمــایــش قــــدرت خوبـــی بــود ، بــایــد دیــد بعــد از ایــن بـــازی چـــی مـیــــشه!!! از ایـن که موشــک ها و پـهــپـادهـا زحمات چندین ساله بچه های خودمونه و با موفقیت پیش میره باعث افتخاره، همه ی ملت قهرمان ایران در این رزمایش سهیم هستند.
    • قارون IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      تحمل سختی و مشقت و شهادت عزیزامون واقعاً ارزش این رو داشت. معلوم شد پرداخت هزینه ی سنگین در این راه الهی و معنوی برای قدرت نمایی ایران عزیز بالاترین نعمت و عبادته.
    • فروزش IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      شغال های مجازی کجا هستند تا جفتک بزنند و نمکدون بازی دربیاورند؟!!
    • فاطمه مستعلی دانشکده هنر تهران IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      14 0
      شارژ شدیم ، حتی اگر موشک وپهپادی زده شده مهم شلیک و رفتنش برای اهداف بود شجاعت وایمان وعلم بود ملت شارژ شد
    • غیاثی وند IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      بنظرم اسرائیل پاسخ میده ولی خدا کنه کسی رو نکشه تا بهانه دست ایران نیفته دوباره..تا ایران بتونه کوتاه بیاد.کشور در شرایطی نیست که جنگ رو بخاد تحمل کنه.
    • عقاب مغان IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      فقط از موشک بالستیک عماد با سر جنگی های مختلف-موشک کروز پاوه و پهپاد شاهد۱۳۶ استفاده شد ه -هنوز ایران از هایپرسونیک فتاح استفاده نکرده
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      موشک اول رو رستم شلیک کرد
    • علی افصحی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      درود بر فرزندان ایران...جای حاج قاسم خالی
    • عزیزخانی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      کاش موشک های بهتر شلیک میشد . حداقل چند تاشون اصابت میکرد
      • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        لامصب بمب اتم بسازید بذارید رو سر جنگی .
      • حمیرا ممتازی از شهر کرد IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        معلومه یکی شون خورده تو مخ ات ، مخ ات ضربه مغزی شده! خبرگزاری های خارجی که یک چیز دیگه میگن! خورده حسابی ام خورده! برو اینرنت سایت های انگلیسی رو تماشا کن سکته نکنی ! خخخخخخخخخخخخخخ
    • هاشم زاده IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      چیزی که من دیدم با موشک نمیشه یک کشور رو شکست داد یا جنگی رو پیروز شد . باید جنگنده بخریم . موشک ها تا دو ساعت که برسن اسراییل بین راه رهگیری میشن .. پهبادها که کلا همه کشورهای همسایه به چشم میدیدن چه برسه پدافند !!!
      • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        لامصب بمب اتم بسازید بذارید رو سر جنگی .
    • هانی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      11 0
      ایران الان یک برگ برنده داره. اونم اینه که اگه اسراییل یا آمریکا حمله کنن می تونه اعلام کنه که برای دفاع از خودش برنامه هسته ای رو با شتاب بیشتری ادامه خواهد داد و به سمت تولید بمب اتمی پیش خواهد رفت، اونوقت هرگز راه برگشتی وجود ندارد و ایران به یک قدرت هسته ای تبدیل خواهد شد.
    • هراز IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      اسرائیل به زودی از صحنه روزگار محو میشود
    • خاکریز IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      14 0
      باید کاخ و دفتر ریاست جمهوری اسرائیل( نتانیاهو ) را بر سرش خراب کنند و پدر نداشته اش را به عزا بنشانند ، این حرامزاده را نابودش کنند ...
    • خال لب IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      عملیات موفقیت آمیز وعده صادق و در هم کوبیدن لانه عنکبوتی رژیم صهونیستی دل مومنین و رزمندگان و تمامی آزادیخواهان جهان را شاد کرد . دست مریزاد به دلاور مردان سپاه و ارتش
      • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        کانال ها پر شده از انداختن موشک های ایران رو هوا... ابرومون بردید نود درصدش را زدن
    • عنکبوت IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      اصلا فرانسه لجن زار جزء كشورهاى فاتح جنگ جهانى دوم نيست بلكه اين كشور هرزه بى مقدار از همان هفته ابتداء شروع جنگ جهانى دوم رسما تسليم و به اشغال ارتش نازى هيتلر در آمد و يك كشور كاملا شكست خورده بود ، عضويت دائم فرانسه در شوراى امنيت هيچ وجه حقوقى و قانونى و..... ندارد بلكه اين جايگاه كاملا متعلق به
    • خراباتی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      20 0
      سفرای خود را از انگلیس و فرانسه فرا بخوانید و چنین عملیاتی را علیه اسرائیل دوم یعنی عرمنستان پاشینیان هم انجام دهید زیرا پرروی قفقاز شده این گرسنه های غذا
    • حسنعلی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      در بیشتر خبرگزاریهای خارجی این تبلیغات که 99 درصد از پهپادها و موشکهای ایران رهگیری و منهدم شده اند به چشم می آید! حتی اگر این آمار درست باشد نکته ای که رسانه های مستقل ایران و منطقه می باید بر روی آن تأکید نمایند آن است که در رهگیری پهپادها و موشکهای ایران چندین دولت استعماری کشورهای غربی از جمله د
    • حسنعلی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      از جمله دولتهای ایالات متحده آمریکا، فرانسه و انگلیس مشارکت میدانی داشته اند و دیگر دولتهای استعماری کشورهای غربی نیز همکاری اطلاعاتی داشته اند. بنابراین حتی اگر این تبلیغات رهگیری 99 درصد پهپادها و موشکهای ایران درست باشد! چیزی از ارزش حمله ایران کاسته نشده است. این موضوع می باید برای ایران و کشوره
    • حسنعلی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      شورهای اسلامی درس بزرگی در مورد قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی باشد. بدیهی است یک رژیمی که برای دفاع از خود به چندین کشور خارجی متکی است هیچگاه رژیم پایداری نخواهد بود.
    • حسنی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      ایران دروازه جهنم را به روی اسرائیل گشود، تنبیه تاریخی، بارقه رهایی قدس، تحقیر صهیون،زدیم خوب هم زدیم،
      • زارعین IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        فیلم یکی به آخری، لبیک یا حسین میگویند...اشکم در آمد یا حسین دخیلک...
      • یاراحمدی از اراک IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        هنوز درهای جهنم به روی اسرائیل باز نشده. منتظر طلوع فجر باشید
    • جمال قهرودی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      مراقب حماقت نتانیاهو باشید و در اوج آمادگی نظامی باشید
      • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        10 0
        حقشونه اینا جشن ایران کشی پوریم میگیرن
      • پور قربان IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        بسوز و تمام شو! ایران بزرگ از کیان خود و مردمش دفاع کرد. بنابراین سیلی ایران تنها به ضرر رژیم غاصب و حرام‌زاده صهیونیستیست. سامانه‌هاتون رو هم امتحان کردید و دیدید که در حد ایران بزرگ نیست. پس از این به بعد مراقب خودتون باشید
      • گمرک IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        صهیونیستها غلط زیادی کردن اینبار طومارشون رو یکسره میپیچیم.
      • پسندیده IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        صهیونیستها غلط زیادی کردن اینبار طومارشون رو یکسره میپیچیم.
      • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        11 0
        بازی تازه شروع شده حالا ما باید آماده پدافند باشیم .
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      چه عجب روزنامه های اصلاح طلب دهن مبارکشون به حرفای مفت بسته شده
    • چرخ و فلک IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      در ظرف ۵ دیقه حیفا و تلاویب با خاک یکسان شد دیگه اسرائیل نمی تونه بزنه در بره
      • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        9 0
        با این حمله ایران هر چه زودتر باید صد بمب اتم بسازد و اعلام کند درصورت حمله متقابل اسرائیل یا حمایت امریکا هر دو کشور مورد حمله اتمی خواهند شد چون این سگ های هار به این راحتی ها کوتاه نمی ایند
    • تالش غیور IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      از دماغ یک نفر در اسرائیل یه قطره خون اومد آیااااا؟
      • رادان IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        برای کسانی که عقد و کینه باعث میشه از این اتفاق شاد نباشند. دوران تاخت و تاز جنایتکارانه اسرائیل کوچولو تمام شده حالا حریفی بزرگتر از کودکان و نوزادان بی دفاع دارند. ما شادیم و بازوی غیور مردان نیروهای مسلح را هم می بوسیم
      • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        11 0
        برادران! اطلاع دارید چند نفر اسراییلی کشته شدن؟!
      • شمس الله IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        منافق و بهایی و داعشی و سلطنت طلب و صهیونیست پرست و غربگدایان مزدور پادوصفت برای مرگ مادرشون اینطور عزا نگرفتن که از موشک و پهپاد بر سر رژیم صهیونیستی عزادارشدن. باید بهشون خبر بد رو داد که «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» یعنی تا جرم هست انتقام ادامه خواهد یافت. پس اگه اسقاطیل غلطی بکنه ا
      • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        برو بخواب بچه جون
      • لشکر امام حسین آذربایجان IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        بسوز که خوب داری می سوزی اسقاطیلی !
      • تبریزی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        تو دشمن اسرائیلی یا ایران؟
      • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        سواد یاد بگیر لااقل
      • پورسینا IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        وای که چقدر میسوزی ! خیلی برات خوشحالیم اسقاطی! این فقط یک سر سوزن بود ! براش داریم! بیشتر بسوز
      • پوریت پورعلی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 1
        هیچکدوم ب هدف نخورد همه منهدم شدن
      • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        17 0
        کانال ها پر شده از انداختن موشک های ایران رو هوا... ابرومون بردید نود درصدش را زدن
      • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        بهترین موقعیت برای اسراییله حالا خیلی بابد احمق باشه که جواب نده چون میتونه پای ایران را به عنوان متجاوز به جنگ باز کنه
      • عذاب IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        برو اینترنت انگلیس و فرانسه رو نگاه کن ، اخبار رو تماشا کن چه جوری موشک ها سوراخ سوراخ شون کردن، بعد زارزار گریه کن اسقاطیلی !
      • عطوان IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        حرف مفت زدن کنتور نمیندازه . حرف مفت بزن تا می تونی
      • جیران IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        18 0
        بعضیا انقد چشمشون رو واقعیت می بندن که اگه هفته ی بعد اسرائیل نابود بشه میگن فتوشاپ وادیت شده وتو ذهنشون یه اسرائیل با یه پایتخت خیالی می سازن فعلا که شاهد قدرت نمایی ایران و هم پیمانانش هستیم جانم فدای رهبر ❤️🌹
      • چشمان منتظر IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        10 0
        این وطن فروشهایی که میگن همش رهگیری شده این همه کلیپ که اومده را ندیدن؟!
      • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        خون از دماغشون نیامده
      • بی بی دل IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        15 0
        بعضی از افراد می گویند موشک ها و پهپاد رهگیری شد. طبیعی ست و زیاد مهم نیست بلکه مهم این است که اولا ما به اسرائیل حمله کردیم و تابوی حمله به اسرائیل شکسته شد دوم اینکه قدرت آتش سنگین ایران به چشم دنیا اومد سوم اینکه قطعا اسرائیل آمار و ارقام خسارت هایش را پنهان می کند
      • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        19 0
        این چه عملیاتی بود آخه خود آمریکا قبلاً گفته بود حمله ایران ترکیبی از حمله با پهباد و موشک خواهد بود زمانش را هم با یک روز اختلاف درست گفته بود .واضح است که مثل حمله به عین السد قبلاً با طرف مقابل همآهنگ کرده بودید این کار‌های هماهنگ شده و بدون تلفات گرفتن بازدارندگی ایجاد نمیکنه از من گفتن
      • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        10 1
        تلفات؟! طبق معمول صفر
      • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        7 3
        کلی مقامات بالا رتبه اسراییل کشته شدند و امروز عزای عمومی در اسراییل اعلام شد مثلا
      • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        کجاها خوردن حالا؟
      • مختار IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        7 0
        مشخصا هدف این حمله گرفتن تلفات زیاد یا زدن نقاط متنوع نبود وگرنه یه حمله برق آسا از طریق متحدانمان هم می تونستیم انجام بدیم و تلفات حداکثری بگیریم. این یه مانور بود و هم دوستان و هم دشمنان پیامش رو گرفتند.
      • شیر شرزه IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        7 0
        185 پهپاد و 36 کروز و 110 موشک زمین به زمین شلیک شد که همشون رهگیری شدند و فقط یک غیر نظامی زخمی شده !!!!!!!! این همه هزینه رو کاش نمی کردید و همون تهدیدهای لفظی رو ادامه میدادید . میدونید این اقدامات چه بلایی سر مردم بلادیده و بیچاره ایران میاره ؟
      • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        11 0
        عجب... چه اطلاعات دقیقی داری
      • شیدای زمانه IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        9 0
        این اطلاعات ناب رو از کجا آوردی؟ تو از بی بی سی و سی ان ان هم داغ تری
      • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        10 0
        با خاک یکسان شد. فاتحه
      • جولان IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        11 0
        بایدن پشت بی بی را خالی کرده فعلا ، البته این هم یک فیلم بازی کردن دموکرات گونه است .
      • عرفان مسجدی از سبزوار IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        7 0
        اسرائیل چیزش شد و الان داره میسوزه باورش نمیشد که ایران اقدام نظامی مستقیم کنه پایگاه جنگنده های اف35 زده بشه چند پایگاه نظامیش زده بشه پایگاه اطلاعاتی و راداریش زده بشه چرا اینها رو مخفی میکنید؟
      • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        7 0
        عزیزم اصلا سابقه نداشته کسی حمله مستقیم به اسرائیل کنه؟؟ فقط از محور مقاومت مخصوصا شیعی این کار برمیاد
      • سوته دلان IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        7 0
        دوستان عزیز فراموش نکنیم که ایران پریشب فقط با پدافند اسرائیل نجنگید،بدون پدافند و همکاری بی سابقه آمریکا، انگلیس و فرانسه،اوضاع اسرائیل بدتر از اینا بود.
      • مزد ترس IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        6 0
        سلام چقدر مزدوران وطن فروش فعالیتشان زیاد شده بابا هر چی شما میگین ضربه درد نداشته ولی چرا شما اینقدر به خودتان می پیچید درود بر سپاهیان وطنم ایران، دستمریزاد ،خدا قوت ،تشکر
      • جومونگ IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        6 0
        سفارت اسراعیل در باکو میزد. با ی‌ پهباد.‌هم انتقام گرفته شده بود. هم علی اف حساب کار می آمد دستش.
      • زورو IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        11 0
        بچه ها راستش امروز صبح که از خونه اومدم بیرون دیدم تمام هلیکوپترها را اومدن توی تل و تپه های بیابان ها قرار دادن و پراکنده کردن که اگه اسراییل خواست پایگاه را بزنه به باند خالی شلیک کرده باشه .(خونمون نزدیک پایگاه هست ). راستش خیلی ترسیدم . خدایی کنه این قضیه انتقام گرفتن دو کشور تمام بشه
      • سینا اسدی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        11 0
        تو دیگه چقدر زرنگی ؟ خوب حالا تو بگو چند نفر مردند
      • شرفخانه IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        9 0
        پهبادی که خیر زدنش منتشر بشه و توی اسمون هم دیده بشه و فیلم بگیرن چطور میخواد از سپر دفاعی عبور بکنه؟؟؟ ای
    • زنده باد ایران IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      هی زن و بچه بکشین انقدرم که میترسن بدبخت سربازای نامرد ضعیف کش اینها مثل یه کودک خردسال بی اختیار خودشونو نجس کردند
    • رحمتی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 0
      سایبری های اسراییلی تا چند سال پیش می گفتند موشک های ایرانی فتوشاپ است - بعد از یک مدت امدن گفتند ایران جرات نداره بزنه - بعد که دیدن ایران زده و نمی شود انکار کرد امدند گفتند موشک ها به هدف نمی خوره !!! این تاکتیک سایبری های فارسی زبان اسراییل است .
    • رضوی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      حالا بهترین فرصت برای اسرائیل ایجاد شده تا پای ایران رو به عنوان متجاوز به جنگ باز کنه خیلی باید احمق باشه که جواب این حمله رو نده
    • ذاکانی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      14 0
      این حملات برای دستگیری واقعا لازم بود اما بسیار مهم بود تا سایر محور مقاومت همزمان وارد عمل شوند باید ارتش سوریه به غاصبان در بلندی‌های جولان حمله می کرد یمن و لبنان باید گسترده تر پدافند اسقاطیل را درگیر می کردند و اصل غافلگیری خیلی مهمه که ان را اصلا نداریم چرا دشمن باید آماده و مطلع از زمان حمله
    • ذاکانی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      از زمان حمله باشد؟! بخشی از عملیات هم حتما باید در داخل ایران و بازار انجام شود نوچه ها حتما بازار ارز و .... را بهم خواهند ریخت
    • ارشک IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      حتی با موشک هوا به هوا نمی توانند پهباد شاهد را بزنند.این پهباد در جنگ اوکراین امتحانش را پس داده است. دقیقا مانند F18 و B52 قابل رهگیری نیست هرچند سرعت بالایی ندارد. در فیلمش هست که موشک هوا به هوای اسراییلی ها نمی تواند آن را رهگیری کند و دقیقا به هدف می خورد. تجهیزات جنگ الکترونیک جلوی رهگیری آن
    • ذرات معرفت IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      14 0
      چشم انتظارموشکهای نسل جدیدایرانی هستم که سرعتش به۳۰سی ماخ رسیده باشه معادل ۱۱٫۰۰۰یازده هزارمتردرهریک۱ثانیه که فقط به منظوردرهم کوبیدن زیرزمینهای بتونی درعمق ۵۰ پنجاه متری زمین درسرزمین های اشغالی باشه
    • دشت مرغاب IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      به نظرم حکومتهای دو طرف راضی باشند.ایران اعتبار خودش را پس گرفت و موشک و پهپادهاش را در رزم واقعی امتحان کرد،اسرائیل هم سیستم دفاعی اش را در شرایط جنگ واقعی و نه راکت پراکنی محک زد و توجه ها را از جنایات غزه منحرف کرد و مظلوم نمایی برای خودش شروع کرد. این وسط وضعیت ملت های دو طرف بغرنج است.
    • وانیل IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      دوستان این فیلم هایی که میگین کجاست که ما نمیبینیم!؟ توی همین فیلم های بالا که 80-90% موشک ها رو توی هوا می زنن و خاموش میشن. اون دوستی که میگه کلاهک خوشه ای، داداش کلاهک خوشه ای بعد از باز شدن، ریز موشک هاش هم توی هوا پیدان. اونی که نورش خاموش میشه، یعنی زدنش. من شمردم کلاً 10 تا موشک توی فیلم ها ن
    • پسندیده IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      لازم است که متجاوز را تنبیه کرد ولی باید همزمان جاسوس های امریکا و اسراییل را در بازار های کشور شناسایی کنید و بازار را هم کنترل کنید . من یک مغازه دار هستم و برای خرید به بازار تهران رفته بودم و شاهد بالا رفتن قیمت کالا ها بودم . برای آنکه مردم از نظام پشتیبانی کنند لازم است تا سفره مردم آسیب نبیند
    • سیبری IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      موسی جلودار است و نیل اندر میان است
      • مهبد جلالیان IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        زندباد ایران. خدا پشت پناه. عزیزان ایران همچون سپاه پاسداران و ارتش،???????????????????????
    • سهراب IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      لشکر ابابیل حرکت کرد ، کوچکند ولی خواست خداوند همراهشان ، بغض و اندوه ، غم ، نفرین مردم مظلوم ،، ابابیل شد،، و بر سر کفتاران هار وحشی چون ،، رعد ،، فرود آمدن.. مردان و زنان و پیر و جوان در مسیر حرکت آنها آمده بودند تا آنها را ببینند و صدای انتقام گیرنده اشان را بشنوند و دعای خود را بدرقه راهشان کنند
    • یک مادر IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      ۴۰ سال بود که این وحشیان مردم را با غارتگری و زور و ظلم عذاب دادند و بهترین بندگان خدا را شهید کردند. اما خداوند به ابابیل دستور داد تا آنها را تنبیه کنند و چنان شد که آسمان سکونت دژخیمان اهریمنی ناگهان سرخ شد و از همه طرف تیرهای آتشین الهی بر سرشان باریدن گرفت.
    • یاراحمدی از اراک IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      صدای شیطان و نوچه هایش بلند شده و در آتش قهر و غضب پروردگار میسوزند. وعده خداوند محقق میشود و لرزه و وحشت به لشکر ابلیس افتاده....
    • برزان IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 0
      خواهشاً یکبار هم که شده یک جوری بزنید نتونن پیش بینی کنن! این مرتیکه از کجا خبر داشته که عملیات امشبه!!؟
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      شارون بی حیا خودتو خیس کردی نه برو خودتو تمیز کن و آماده یاد گرفتن شنا باش که میریزیمتون به دریا کثافت های کودک کش
    • المیرا جوان IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      حالا دست دست دست. عشقه ایران.
    • لارستان IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      چه به سر اسراییل امد .یک ماه این وضعیت حفظ شود اسراییل تبدیل به شهر ارواح خواهد شد . همین فردا خیلی هاشون از اسراییل فرار میکنن کشورهای دیگه .
    • تبریزی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      اصلا از شماها دل خوشی ندارم و همدل باهاتون نیستم اما امیدوارم لااقل این فاشیست های صهیونیستی که به هیچ چیزی پایبند نیستن و چند دهه جلوی چشم جهان نسل کشی و جنایت انجام میدن را نابود کنید و شر امریکا و انگلیس و تمام استعمارگرها از خاورمیانه قطع بشه. امشب واسه پیروزی شما دعا میکنم با اینکه دلم خونه ازت
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      10 0
      حمله به کنسولگری ایران و ترور فرماندهان ارشد ایرانی ترور دانشمندان هسته ای نسل کشی بیش از ۱۴۰۰۰ کودک در غزه به خدا که اگر نمی زدیم جای تعجب داشت.
    • نیلوفر خدابخشی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      امیدوارم رژیم سوریه مثل دلاور مردان یمنی و حزب ا... و حشد الشعبی در این عملایت بر علیه نجاست سگیونیست اقدامم کنن
    • مادر IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      چه قدر خوبه. تا قبل از این صهیون ها ساعت دوازده به بعد خواب بودن. از الان هر روز ساعت یک و بیست دقیقه باید ساعت بذارن بیدار شن برن پناهگاه تا پنج صبح. خخخخخخخخخخ. چ حالی میدهو ساعت یک و بیست شد نماد تو دنیا
    • پوریت پورعلی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      انتقام از رژیم جعلی که دانشمندان هسته‌ای راترور کرد سرداران رابه شهادت رساند ۷۵سال جنایت کرد ۳۳هزارانسان بی گناه رادرغزه شهید کرد این رژیم جعلی وغده سرطانی باید محو شود
      • چراغی در دور دست IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        14 0
        شب دراز است و قلندر بیدار. !!! پیش بسوی جنگ سوم جهانی و استفاده از ۲۰۰۰ کلاهک هسته ای ، انشالله و به امید آن روز عزیز بحق صاحب الزمان ،حضرت مهدی ( عج )
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 1
      تمام پهپاپها رو زدن اما بعضی از موشک ها خورد شکر خدا
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 1
      کانال ها پر شده از انداختن موشک های ایران رو هوا... ابرومون بردید نود درصدش را زدن
      • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        چه واکنشهای مثبتی....
      • موسی خوراسگان IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        7 0
        غارتگران منطقه غرب آسیا نگران سگ کشی جمهوری اسلامی شده اند. آیا غربی ها بدون داشتن یک قلاده سگ هار از مجازات دزدی و غارت ثروت این منطقه توسط ساکنان اصلی ان در امان خواهند مانذ؟
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      اینقدر پرمدعا نباش دادش ، تو برو نوددرصدش رو جوری درست کن که بسرعت برق و باد بره همه اش به هدف بخوره! ما مخالفتی نداریم دست مبارکت رو صدبار می بوسیم. ولی دادش این 10 درصد زدن بود تازدن ها! جوری زدن که اسقاطیلی ها فردا باید برن پماد سوخت بخرن تا جلز و بلزتر نشن!
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      پادشاه اردن حرام زاده . به جایه اینکه کمک کنه بر علیه ما شده .
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      11 0
      لطفا بمب شهید فخری زاده را تست کنید
    • قربانی صحنه سرا IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      ماهم به نوبه خودمون ازسپاه تشکر می کنیم که اسرائیلو مستقیم زد هرچند جنگ چیزخوبی نیست اما اگه نمیزد هم نمیشد چون اسرائیل شورشو درآورده بود وخیلی گستاخ شده بود انشاالله که خیره خلاصه کاربزرگی بوده وجرات شیرمی خواسته
      • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        16 0
        برادر پاسدار بزنید بزنید این غده های سرطانی رو که از شکم حرومزاده و سگ صفت زاده شدن رو بزنید نابود کنید
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      11 0
      پدافند قوی داره و قطعا قویترین در جهان. اما نکته جالب خوشحالی اهالی بصره بود که در یکی از ویدئوهای بالا میبینیم: صدای فیلمبردار می گوید که اینها موشک های مقاومت است خدایارتان برو و بزن برو و بزن برو بزن به حق مهدی و بعد صدای یکی دیگه میگه هله مرحبا... احسنت و درود اینها موشک های ایران و دعا مطیکنه ب
    • فاطمه اسدی از جویبار IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      خوب ناز شصتمون حالا سریع برین بمب های اتمی رو سرهم بکنید چون سریعا لازم میشه همه دنیا وایسادن پشت اسراعیل مکانیزم ماشه فعال میشه نیروی هوایی نداریم و عملا ما کارتمون رو بازی کردیم حالا زود کارت بمب اتمی رو رو کنید وگرنه...
    • جلاد IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      آقای الهام علی اف، که می گفت با پشتیبانی اسرائیل و ترکیه از آذربایجان هیچ کشوری (که منظورش ایران بود) حریف ما نمی شود حالا واکنش اسرائیل + آمریکا + اروپا + کانادا + ... را مشاهده کند. اگر هیچ حرکت جدی، جز اظهار محکومیت لفظی نکردند (که همین خواهد شد) حساب کار خودش را بکند
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      پس از پاکستان این دومین حمله به خارج از طرف کشورمان بوده است، امپراطوری ایران دوباره زنده شده است.
    • جهرمی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      انشالله این عملیات غرور آفرین اسرائیل جنایتکار رو به پایان عمر جنایتکارانه اش نزدیک تر کنه راستی تا 25 سال چقدر دیگه مونده؟ !!!!!!!!!!
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      کاش چند تا موشک هم میزدن تو ایرانخودرو و سایپا تا مردم خوشحال تر میشدن.
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      خون از دماغ یه اسراییلی نیومده ، احسنت بر این حمله . نتانیابو یاد بگیر
      • سربداران IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        6 0
        میگن ده هزار نظامی اسرائیلی کشته شدن.ده پایگاه نظامی با خاک یکسان شده .کل سیستم برق رسانی و اینترنتی اسرائیل قطع شده از هوا هم واسه مردم اسرائیل غذا میریزن رو سرشون!!!!!!۵۰۰ موشک و پهباد برای صفر کشته!!!!!
    • بیژن نامداریان IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      نیاز به موشک های ضد پناهگاه داریم تا انبارهای تسلیحاتی را که پنهان شده اند، را ویران کرده و از بین ببریم
    • تارود IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      15 0
      با سلام. خداوند یکتا را شکر می کنم که بالاخره انتقام گرفتیم. از نیروهای نظامی کشورمان هم تقدیر و تشکر می کنم. اما یک سؤال مهم در ذهن من شکل گرفته است: شما (نیروهای نظامی ایران اسلامی) که می توانید به اسرائیلی های جنایتکار حمله کنید چرا کار را یکسره نمی کنید؟! چرا آن ها را از صفحۀ روزگار محو نمی کنید
    • یارانه بگیر IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      22 0
      جنگ اصلی ایران نه با اسرائیل بلکه با ترکیه خواهد بود که آب را بر روی ملت های مسلمان عراق سوریه و ایران بسته
    • ربانی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      19 0
      ایران باید دیگر تمرکز موشکی را بر هایپرسونیک و سوپرسونیک بگذارد و موشک‌های کنونی را صرف اشرار و تهدیدهای کوچک کند. البته ترکیب هوش مصنوعی و موشک‌های قاره پیما و پدافند معادل س-۵۰۰ هم در دستور کار باشد.
    • ابوذر ایرجی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      هر چه فریاد دارید بر سر اردن بکشید
      • اسدالله علم IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        گفته شده اردن حریم هوایی خودش را بر روی هواپیماهای اسرائیلی باز کرده اگر راست باشد این دیگر چه خائنی، هست به امت اسلامی حتی عرب هرچند اینقدر حمله قوی هست کاری نمی توانند بکنند
    • ایران ازاده IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      دمت گرم آقای معروفی مثل همیشه عااااالی
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      14 0
      خدا به فریاد ایران و ایرانی برسد
      • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        13 0
        بخداماهم ایران ودوست داریم ولی وقتی جنگ بشه دوباره چندسال اززندگی میوفتیم عقب چند سال عقد کردم نمیتونم برم سر زندگی الانم بااین وضعیت باید منتظردللر۱۰۰باشیم نتیجه خداحافظ عروسی خداحافظ زندگی
    • آهنگر IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      7 0
      دوستان اصلا شوخی نیست اسرائیل در مرحله اول به مراکز نظامی و در مرحله دوم زیرساختهای ایران را هدف قرار خواهد داد ایران باید از الان آماده باشد تا همون دقایق اولیه تمام توان خود را برای پاسخگویی به کار ببرد در همان دقایق اول این خیلی مهمه سیستم راداری و همچنین سیستم آشکار سازی اپتیکی را آماده کنید
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      16 0
      همه ایران را محکوم میکنند، جنایت غزه ، جنایت جنوب لبنان، جنایت کنسولگری ایران، حمله به سوریه ، جنایت ها درعراق .... کار اسراییل هستش ، واقعا" نمی بینند یا ازاسراییل وامریکا میترسند.
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      17 0
      اینجا دیگر پای ایران در میان است. صد در صد از تمام اقدامات نظامی و همه تصمیمات جمهوری اسلامی حمایت میکنم
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      11 0
      چرا پروازهای فرودگاه مهر آباد لغو شده.
    • مسعود دیپلمات IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      20 0
      پایگاه نظامی نواتیم مرکز جنگنده های اف 35 با تمامی مراکز آموزشی و اطلاعاتیش شخم زده شده وقابل استفاده نیست جای مهمی نیست؟ هیبتش تو جهان داغون شده چی؟
    • فریبا مومنی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      7 0
      به نظر بنده دفاع حق مسلم ایران بود با اینکه بنده از عملکرد نظام در جاهای دیکه ناراضی هستم ولی حمله به اسراییل کار بسیار درست بوده حتی اکه هزینه داشته باشه.مهم نیست چقدر تلفات داشتن مهم اینه که به اسراییل حمله کردند
    • خاموش IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      7 0
      اشتباه استراتژیک کردیم باید به پایگاه های اسرائیل بیرون از مرزهاش بسنده میکردیم .
    • هوشیار عبیدی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      7 0
      دولت های غربی و مظلوم کش اگر حملات ایران را محکوم نکنند عجیب است اما اراده خدا در این بود که این حمله با موفقیت انجام و تمام هزینه های آمریکا به اسراییل را به هدر داد انتقام اصلی انتقام غزه و مظلومیت مردم فلسطین است که در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد
    • متخصص مغز IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      اگر ترامپ عوضی حاج قاسم را شهید نمی کرد بعید بود چنین اتفاقی بیفته چون وقتی ایران پایگاه های آمریکایی عین الاسد را زد دیگه اسرائیل عددی نیست و چرا ایران نزنه
    • شهروندی از شوشا IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      خدا رحم کنه . موضوع این نیست که ایران قویتر است یا اسراییل . موضوع اینه که اسراییل دیگه چیزی برای از دست دادن نداره و مثل یه حیوان زخمی میمونه و یه جورایی آمریکا هم رهایش کرده از آن روز میترسم که خداییی نکرده دست به حمله ی هسته ایی بزنه
      • روح الله IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        مگه جنگ فقط با یک حمله تمام میشود اون گرگ زخمی تا ایران را نابود نکنه از پای نمی نشینند ، بخاطر حفظ جوانان وطن وارد جنگ نشوید همه ما خاطرات تلخی داریم از جنگ،
    • بزرگ مهر IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      11 0
      آمریکا شیطان بزرگ انگلیس شیطان کثیف آلمان شیطان منگ فرانسه شیطان پیرو
    • زوال IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      14 0
      خبرها حاکی از آن است که سامانه گنبد آهنین بدلیل زیاد بودن پهپادها در آسمان قاطی کرده و نفهمیده است که کدام یک از پهپادها را بزند و تا بخواهد بفهمد که کدامیک اولویت بیشتری دارد به هدف برخورد کرده است اسرائیل قبلاً متوجه این موضوع در طراحی سامانه گنبد آهنین نبوده و سعی خواهد کرد اولویت پهپادهای ایرانی
    • مهند نادری IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      7 0
      در حمله موشکی سپاه فقط از موشک بالستیک عماد که یک موشک با سوخت مایع و قدیمی است و همچنین از پهپاد شاهد136 که ضعیف ترین پهپاد ایرانی است استفاده شد. حداقل توان موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی، حداکثر توان دفاعی اسرائیل رو شکست داد.
    • رزاقیان راد محمد IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      19 0
      برای اولین بار از یک مقاله روزنامه جوان لذت بردم! مرحبا به آنانکه بی ادعا از عزت میهن دفاع میکنند.
    • توتونچی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      6 0
      مفهوم پیروزی و شکست هم نسبی است. همین که بتوانیم چند موشک و پهپاد را به اسرائیل برسانیم احساس پیروزی داریم صرفنظر از اینکه به کجا بخورد!
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      11 0
      تل آویو فردای حمله به ایران را نخواهد دید
    • آستاراخان IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      12 0
      موشک های حزب الله آماده نابودی ذخایر امونیاک اسراییل هستن دست از پا خطا کنن همونجا محو میشن و به شلیک اتم نمیرسن
    • قاضی بست IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      14 0
      مثل اینکه بازهم ایران زمان حمله رو با امریکا و اسراییل و اردن و...هماهنگ کرده مثل عین الاسد!!
    • سرکاراستوار IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      10 0
      ماشاالله به غیرت این عزیز ها اگر کسی بخوات حمله کنه به خاک ما یکی مثل من جونمم میدم اگر ایرانی هستی غیرت داری باید همه این اسرائیل اشغال نابود کنیم
    • راه شب IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      14 0
      ایرانی از جنگ هراس ندارد، پاسخ خون هر هموطن ده‌ها موشک و پهپاد است. هرچند بدبخت شدیم ده ساله تو این کشور اما خاک و شرافت بحثش جداست
    • سروان IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      6 0
      تمام مهندسین و دکترهای ایرانی باید برگردن به کشور خودمون چون خارجی ها دارند از هموطنان خودمون علیه خودمون استفاده می‌کنند حیف این جوان ها که عوض آباد کردن کشور خودمون میرن کشور‌های دیگر ای خدااااا
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 0
      محبوبیت ایران با این حمله در جهان چند برابر شد
      • مرزن آباد جعفری IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
        12 0
        آمریکا و اسرائیل باید بدانند که ایران بزرگترین کشور خاورمیانه مخصوصا از لحاظ،هسته ای است و شیر مردانی دارد که آمریکا و اسرائیل نباید یک درصد فکر کنند می‌توانند به راحتی به این کشور خدشه ای وارد کنند مردم ایران بارها ثابت کرده آنند که همیشه در مقابل آیت دو کشور جنایتکار ایستاده‌اند
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      14 0
      خدایا به حرمت شهدای دشت کربلا و حرمت سیداشهداو حضرت امام حسین وشهدای غزه اسراییل رو نابود کن
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      10 0
      کشورهای منطقه پرواز ممنوع اعلام کردن و پروازهای مسافری کنسل، ولی تو ایران می ری سایت فروش بلیط هواپیما زده
    • دولت سرا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 0
      بخدا بخدا بخدا سرسام گرفتم
    • صابر IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      6 0
      کینه ترکیه نسبت به اردن را الان متوجه شدم . حق را به ترکیه می دهم . اردن زاییده انگلیس و مستعمره انگلیس است .
    • ارامکو IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      7 0
      لعنت بر سردمداران خائن عرب که بر خلاف مصالح امت اسلامی حرکت می کنن سردمداران خائن سعودی، اردن و امارات ننگتان همیشگی
    • علی کراد IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      10 0
      اردن بايد عبرت بشه تا كسي با صهيون همكاري نكنه
    • یاسر IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      5 0
      تمام موضعگیری های اردن در مورد فلسطین همه ریا و تظاهر بود،
    • اشرف EG ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      7 0
      اگر اسرائیل به آن حمله کند، ایران چه واکنشی نشان خواهد داد و آیا پاسخ اسرائیل مانند ایران تأثیر جزئی خواهد داشت؟
    • اشرف EG ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      8 0
      از جمهوری عربی مصر گرفته تا برادرانمان در ایران، به شما افتخار می کنیم و دل ما را گرم کرده اید و ما همیشه پیروز هستیم.
    • اشرف EG ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      9 0
      دوستان و خواهران عزیز ایرانی، حمله شما به دشمن اسرائیلی را از مصر دنبال کردیم. خداوند به ایران توفیق عنایت فرماید.
    • داود فداکار IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 0
      دلها بیاد مظلومان شاد شد تشکر از ارتش وسپاه