۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴

امام جمعه اصلاندوز:

وعده صادق تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان بود

وعده صادق تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان بود

اصلاندوز- امام جمعه اصلاندوز گفت: حماسه وعده صادق تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان در کشور پرقدرت ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اصلاندوز با تبیین ابعاد عظمت عملیات وعده صادق اظهار کرد: اقدام ایران در پاسخ به ترور دمشق چند گام فراتر از عملیات رژیم صهیونیستی بود.

وی حماسه وعده صادق را تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان دانست و خاطرنشان کرد: در علم سیاست، صیانت از سه‌گانه «کیان»، «حریم» و «منافع» از مهم‌ترین دستور کارهای نظام و حاکمیت هر کشوری است.

امام جمعه اصلاندوز بیان کرد: کشورها برای موفقیت در حفظ و حراست از این سه از تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود استفاده می‌کنند که مهم‌ترین این ظرفیت‌ها، دو ظرفیت قدرت سخت «میدان» و قدرت نرم «دیپلماسی» است.

جعفرزاده گفت: در حماسه وعده صادق، در اولین عملیات نظامی مستقیم و پیروزمندانه سپاهیان اسلام علیه رژیم سفاک و نسل‌کُش صهیونیستی، تحقق اصل هماهنگی‌های میدان و دیپلماسی، جلوه این پیروزی را صد چندان کرد.

وی ادامه داد: همکاری نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی به افتخار ملی برای همه ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت‌بار برای آمریکا و اسرائیل در نشست اضطراری شورای امنیت به بار آورد.

خطیب جمعه اصلاندوز اضافه کرد: در این حماسه، هماهنگی میدان و دیپلماسی، به عنایت ضلع سومی هم داشت و آن اقدامات خوب و به موقع رسانه ملی در همراهی با این عملیات ظفرمندانه بود.

جعفرزاده گفت: پوشش سراسری و بهنگام اخبار این حماسه توسط رسانه ملی، قرار گرفتن در جایگاه مرجعیت خبری برای دنیا و تسلط و غلبه در میدان تصاحب روایت اول، انصافاً جای تقدیر و سپاس دارد.

کد خبر 6082445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha