۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۸

فرهمندپور خبر داد؛

اجرای طرح یاس برای توانمندسازی دختران تحت پوشش کمیته امداد

اجرای طرح یاس برای توانمندسازی دختران تحت پوشش کمیته امداد

رییس ستاد زن و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طرح یاس در چهار سال گذشته برای توانمندسازی دختران با همکاری هلال احمر و کمیته امداد اجرا شد و موفقیت‌های بزرگی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، فهیمه فرهمندپور، در خصوص اجرای طرح یاس برای توانمندسازی دختران تحت حمایت کمیته امداد، افزود: دختران طرح یاس باور کردند که می‌توانند تمام ظرفیت را به کار ببرند و شرایط زندگی خود را به بهترین شکل تغییر دهند.

وی ادامه داد: یک نگاه پر افتخار ما به آموزه‌های دینی است و ما در نظام مدیریتی باید تابع این نکته باشیم که هیچ بن‌بستی در مسیر زندگی وجود ندارد.

رئیس ستاد زن و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: ما باید به دنبال کارهای جدید باشیم و اتفاق ۴ سال اخیر و همکاری کمیته امداد و هلال احمر در اجرای طرح یاس، الگویی بسیار خوبی برای هم افزایی بین دستگاه‌ها برای حل مساله است.

فرهمندپور بیان کرد: ستاد زن و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام آمادگی می‌کنیم که در اجرای طرح یاس اگر نیاز به بسته‌های سیاستی جدید، باشد می‌توانیم به انجام برسانیم.

وی گفت: طرح یاس در ۴ سال گذشته برای توانمندسازی دختران با همکاری هلال احمر و کمیته امداد اجرا شد و موفقیت‌های بزرگی داشت.

کد خبر 6104491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha