۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۱۴

نماینده ولی فقیه در مازندران:

زنده بودن حقیقت عاشورا برای دشمنان شکننده است

زنده بودن حقیقت عاشورا برای دشمنان شکننده است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: زنده بودن حقیقت کربلا و عاشورا در ملت ایران برای دشمنان سخت و شکننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی یکشنبه شب در یادواره شهید مدافع حرم سعید کمالی از شهدای خان طومان، ضمن تبریک دهه کرامت و دو میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: در ایام سالروز حماسه کربلای خان طومان قرار داریم، رزمندگان و شهیدان زیادی از این خطه و استان تقدیم حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) شدند.

وی افزود: هزار و ۴۰۰ سال برای کربلا گریه کردیم و بر مظلومیت شهیدان کربلا اشک ریختیم اما مهم‌تر از آن کربلا آفرینی است و اگر در جای خود حماسه‌ای همچون حماسه کربلا بیافرینیم، مهم‌تر است.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران و خانواده‌های شهدا به حق نشان دادند که کربلاآفرین هستند، ما در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌هایی کربلاگونه آفریدیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در دفاع حرم و حوزه مقاومت کربلاها آفریدیم که به برکت هوشیاری، احساسات پاک، همت والا و دستگیری و پندپذیری از ماجرای کربلای امام حسین (ع) صورت گرفت و یکی از کربلاها، کربلای خان طومان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: رزمندگان عزیزمان در جریان دفاع از خان طومان درصدد بودند تا حلب سقوط نکند و خط دفاعی خان طومان از دست مقاومت در نرود، آن روحیه و عشق نشانه این است که حقیقت عاشورا و کربلا در وجود فرزندان شما زنده بوده و این برای دشمنان کشنده و شکننده است.

کد خبر 6104743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha