۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۰

سید شهیدان خدمت؛

مهدی تاج: شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به فوتبال در مناطق محروم داشت

مهدی تاج: شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به فوتبال در مناطق محروم داشت

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: رئیس جمهور شهیدمان نگاه ویژه ای به فوتبال در مناطق محروم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه در سفر به استان آذربایجان شرقی گفت: شهادت ریاست محترم جمهور را به همه مردم شهیدپرور ایران به ویژه جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. او هرسال چندین نوبت با اهالی فوتبال ملاقات داشت و در ملاقات با مجموعه مسئولان فوتبال توصیه‌هایی به ویژه در امر جوانان و رسیدگی به مناطق محروم در مورد این رشته می‎‌کرد.

وی افزود: آخرین باری که با رئیسی ملاقات داشتیم، چند روز قبل بود. ایشان تیم ملی فوتبال ساحلی را برای کسب رتبه سوم جهان مورد تفقد قرار داده و هدایا و لوح تبریکی را به این تیم تقدیم کردند. برای فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان نیز همین امسال پیام‌هایی برای او دریافت کردیم که نشان می‌دهد با توجه به گستردگی حوزه فوتبال، عنایت خاصی به آن داشتند.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: شهید امیرعبداللهیان نیز مکرر با مجموعه فوتبال جلساتی داشت. هر اعزامی داشتیم به شکلی به استحضارش می‌رساندیم و او هم به همه سفارت‌خانه‌ها توصیه می‌کرد که به ما کمک کنند. برای موضوع VAR که خیلی ارتباطی به وزیر خارجه نداشت، به رئیس کل بانک مرکزی زنگ زد و درخواست کرد کمال همکاری را با من داشته باشند زیرا می‌گفت موضوع مهمی برای کشور است.

تاج ادامه داد: آخرین بار هم برای سفر به تایلند با آن شهید صحبت کردیم. او به وزارت‌خانه ما در تایلند سفارش کرد کمال همکاری را با تیم ما داشته باشند.

وی ادامه داد: در زمان تصدی مالک رحمتی در سازمان خصوصی‌سازی هم جلسات بسیار خوبی با او برای واگذاری استقلال و پرسپولیس داشتیم. در آن دوره اتفاقات خوبی افتاد و زمینه خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس هم از همان زمان فراهم شد.

رئیس فدراسیون فوتبال به شهادت ججت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز نیز اشاره کرد و از نگاه ویژه او به فوتبال در این شهر پرداخت و گفت: مدتی قبل با آیت‌الله آل هاشم جلسه‌ای در تبریز درمورد موانع برگزاری بازی‌های فوتبال در تبریز داشتیم. ایشان دستور دادند زیرساخت‌های ورزشگاه یادگار امام را تقویت کنیم تا همه افراد بتوانند تماشاگر بازی‌ها در این استادیوم باشند. او علاقه خاصی به حوزه فوتبال و فوتسال داشت.

کد خبر 6113402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha