۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۲

مشاور امنیت ملی عراق:

رئیسی و امیرعبداللهیان تاثیر شگرفی در ثبات و آرامش منطقه داشتند

رئیسی و امیرعبداللهیان تاثیر شگرفی در ثبات و آرامش منطقه داشتند

مشاور امنیت ملی عراق تاکید کرد که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه فقید کشورمان تاثیر زیادی بر ثبات و آرامش منطقه داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق در گفت‌وگو با المیادین به شهادت آیت‌الله «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان و هیأت همراه آنان در پی حادثه سقوط بالگرد حامل آنان واکنش نشان داد.

مشاور امنیت ملی عراق در این رابطه گفت: آقایان رئیسی رئیس جمهور و امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، تاثیری شگرفی در ثبات و آرامش منطقه داشتند.

الاعرجی در ادامه این گفت‌وگو تاکید کرد: کاملاً اطمینان داریم که ایران از این فاجعه بزرگ گذر خواهد کرد، زیرا کشوری است که دارای سامان و سازمان است.

پیش از این نیز «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق با انتشار یک پست در شبکه ایکس تاکید کرد: با غم فراوان، خبر فوت رئیس جمهور ایران، وزیر خارجه این کشور و جمعی از همراهان ایشان را در پی سقوط بالگرد حامل آنها دریافت کردیم.

السودانی اضافه کرد: تسلیت عمیق خود را به مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران در پی حادثه به وقوع پیوسته برای رئیس جمهور این کشور تقدیم می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: ما حمایت خود را از ملت دوست و برادر، ایران و مسئولان دیگر این کشور به دنبال رقم‌خوردن این فاجعه دردناک اعلام می‌نماییم.

کد خبر 6114038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha