۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹

امام جمعه لاهیجان:

«شهید جمهور» حماسه ساز میدان خدمت بی منت به ملت بود

«شهید جمهور» حماسه ساز میدان خدمت بی منت به ملت بود

لاهیجان- امام جمعه لاهیجان با اشاره به شهادت شخصیت‌های مفید و ارزشمند کشورمان گفت: «شهید جمهور» حماسه ساز میدان خدمت بی منت به ملت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لاهیجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: امروز در این برهه از زمان جهاد تبیین برای حاکمیت اصیل انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه ما باید در خیلی از مرزها حرکت داشته و مؤلفه‌های مختلف در این زمان توسط نخبگان به مردم معرفی شود، افزود: روزهای بسیار سختی برای ملت ما است جا دارد یکدیگر را در این زمان تسلی دهیم.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به شهادت شخصیت‌های مفید، ارزشمند، تأثیرگذار و خدمت گزار کشورمان ادامه داد: مردم نیز در تشییع پیکر خادمان خود سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که قدردان عملکرد شهدای خدمت هستند.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه شهید جمهور چهره‌ای محبوب برای ملت‌ها و خیلی از دولت‌ها نیز شخصیتی قابل احترام داشت، گفت: اعلام عزای عمومی در ۷ کشور شهادت رئیس جمهور نشان از شناخت و معرفتی بود که نسبت به ایشان داشتند.

شهید امیر عبدالهیان گفتمان مقاومت را در کشورهای اروپایی برجسته کرد

وی با اشاره به اینکه شهید جمهور حماسه ساز میدان خدمت بی منت برای ملت بود، ادامه داد: شهید حسین امیر عبدالهیان مرد میدان و آشنا به زبان دیپلماسی، زبان انگلیس و استکبار را خوب می‌فهمید و مرعوب تهدیدهای رژیم صهیونیستی نشد.

حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر اینکه شهید امیر عبدالهیان در قامت وزیر امور خارجه هیچگاه از آمریکا نترسید، اضافه کرد: این شهید بزرگوار گفتمان مقاومت را در کشورهای اروپایی برجسته کرد و ما چنین شخصیتی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: آیت الله آل هاشم امام جمعه شنبه تا جمعه مردم تبریز، فردی که نرده‌ها را برای ارتباط بیشتر با مردم بر می‌دارد شخصیتی که از مردم بود و دیگر عزیزانی که در این حادثه دادیم و مردم نیز در تشییع باشکوه این شهدای خدمت دشمن را ضربه فنی کردند.

امام جمعه لاهیجان با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی عیارهای یک مدیریت انقلابی را زنده کردند، تصریح کرد: در برخی دولت‌های گذشته شام و ناهارهای چند صد میلیونی و ریخت و پاش ها هنوز از یادمان نرفته است لذا زندگی ساده و عدم اشرافیگری شهید جمهور در دل‌ها نشست.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه افرادی که به دنبال سیاه نمایی و برای بی آبرو کردن این دولت از هیچ حرکتی فروگذاری نکردند، اضافه کرد: مطالبه غیر از سیاه نمایی است نقد محرک دولت را صاحب رکورد می‌کند چاپلوسی و انسان چشمش را به اشتباهات مدیرانی میانی و پایین دست ببندد دولت را به سقوط می‌برد.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه نقد ما به عملکردها دولت را از ضعف‌ها نجات می‌دهد، تصریح کرد: دولتی که آغوشش بر انتقادات باز کرده بود و این امر از خواسته‌های خود آقای رئیسی بود.

کد خبر 6117494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha