تصویربردار: مریم سالاری
تربت حیدریه- با حضور سعید کریمی، معاون درمان وزیر بهداشت، مدیران دانشگاه علوم پزشکی تربتحیدریه و مسوولان شهرستان زاوه، بیمارستان ۳۲ تختخوابی راشد به بهرهبرداری رسید.
کد مطلب 6135519


نظر شما