۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۶:۴۰

29 طرح برای شهرستان سبزوار تصویب شد

مشهد - خبرگزاری مهر: فرماندار سبزوار از تصویب 29 طرح در دور دوم سفر رئیس جمهور برای شهرستان سبزوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در سبزوار، علی اصغر عنابستانی معاون استاندار و فرماندار سبزوار ظهر امروز در شورای اداری شهرستان سبزوار گفت: در سفر اول هیئت دولت به استان تنها 32 مصوبه خاص و عام برای سبزوار تعریف شده بود که خوشبختانه در این سفر خیرات و برکات بیشتری برای شهرستان مستعد در نظر گرفته شد.

وی عنوان کرد: در این سفر هیئت دولت 256 مصوبه برای کل استان داشت که 32 مصوبه مربوط به اخذ مجوز، 47 مصوبه مطالعه و بررسی و 177 مصوبه مربوط به احداث، تجهیز و تکمیل طرح ها بود که از این تعداد 112 طرح مربوط به شهرستان سبزوار است.

فرماندار سبزوار خاطرنشان کرد: از این تعداد 29 طرح خاص شهرستان است که امیدواریم با محقق شدن این مصوبات گام اساسی در جبران عقب ماندگی شهرستان برداشته شود.

عنابستانی همچنین عنوان کرد: علاوه بر این مصوبات برای شهرستان 60 موافقتنامه از وزیر کشور اخذ شد که این مهم نیز بهره های فراوانی برای اقتصاد و صنعت سبزوار خواهد داشت.

فرماندار سبزوار با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی گفت: افزایش اعتبارات عمرانی استان تلاش مدیران شهرستانی را برای کسب سهمیه می طلبد که باید برای اجرای برنامه ها و طرحها جدی وارد میدان شوند.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار سبزوار گفت: خوشبختانه مرحله اول انتخابات با شکوه خاص در کمال آرامش امنیت و در سلامت کامل انجام شد و در این مرحله هم که تمهیدات لازمه صورت گرفته است امیدواریم با شکوه ویژه و با مشارکت بیشتر برگزار شود.

در این جلسه همچنین علی ارغیانی رئیس شورای شهر سبزوار به خدمات شورا و شهرداری سبزوار اشاره کرد و گفت: در مدت عمر یکساله شورای شهر بیش از 450 مصوبه تصویب شده است که برکات بسیاری برای مردم داشته و خواهد داشت که برخی از این مصوبات بیش از 25 سال زمان را از مردم گرفته بود.

کد خبر 671334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha