۱۷ فروردین ۱۴۰۵، ۴:۳۹

حمله به پایگاه نیروهای آمریکایی در امارات

حمله به پایگاه نیروهای آمریکایی در امارات

گزارش‌ها از هدف قرار گرفتن یک پایگاه مرتبط با نیروهای آمریکایی در امارات متحده عربی با موشک و پهپاد حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری از وقوع چندین انفجار در یک پایگاه محل استقرار نیروهای آمریکایی در امارات خبر داده‌اند.

بر اساس این گزارش‌ها، این پایگاه هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته و صدای انفجارها در اطراف آن شنیده شده است.

درهمین حال، وزارت دفاع امارات اعلام کرد که در حال مقابله با «حملات موشکی و پهپادها» است و سامانه‌های پدافندی برای رهگیری این تهدیدات فعال شده‌اند.

تاکنون جزئیات بیشتری درباره میزان خسارات یا تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است.

همچنین وب‌سایت عبری "والا" گزارش‌هایی از برخورد ترکش‌ها یا کلاهک‌های انفجاری در مناطق شرقی تل‌آویو منتشر کرد.

کد مطلب 6792736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha