۱ تیر ۱۴۰۵، ۲۰:۲۲

ساماندهی سواحل چالوس با همکاری همه دستگاه‌ها دنبال می‌شود

ساماندهی سواحل چالوس با همکاری همه دستگاه‌ها دنبال می‌شود

چالوس - فرماندار چالوس با تأکید بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، گفت: تحقق ساحلی منظم، زیبا و یکپارچه نیازمند همکاری و هم‌افزایی همه نهادهای مسئول است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی یوسف‌پور شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان چالوس که با حضور اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری برگزار شد، بر اهمیت برنامه‌ریزی منسجم برای مدیریت سواحل تأکید کرد.

وی با اشاره به لزوم ارتقای نظم و خدمات‌رسانی در نوار ساحلی شهرستان، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های مرتبط باید با هماهنگی و تعامل بیشتر، زمینه ساماندهی مطلوب سواحل و ارائه خدمات مناسب به شهروندان و گردشگران را فراهم کنند.

فرماندار چالوس همچنین بر نظارت مستمر بر ۱۴ ایستگاه ساحلی که در مسیر دریافت مجوز فعالیت قرار دارند، تأکید کرد و خواستار تسریع در انجام اقدامات لازم برای ساماندهی و فعالیت قانونمند این ایستگاه‌ها شد.

یوسف‌پور برگزاری نشست توجیهی برای متقاضیان بهره‌برداری از ایستگاه‌های ساحلی را ضروری دانست و افزود: ضوابط، الزامات و مسئولیت‌های مربوط به فعالیت این ایستگاه‌ها باید پیش از آغاز کار به‌طور کامل برای بهره‌برداران تشریح شود.

در این نشست، حاضران درباره نحوه ساماندهی سواحل شهرستان، هماهنگی‌های بین‌بخشی و اجرای برنامه‌های مورد نیاز برای مدیریت بهتر سواحل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان نیز بر تداوم همکاری میان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و پیگیری مصوبات جلسه در راستای بهبود وضعیت سواحل شهرستان چالوس تأکید شد.

کد مطلب 6868192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha