۲ تیر ۱۴۰۵، ۱۵:۰۴

شمشیربازی قهرمانی آسیا - هند

پایان کار تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه با ۲ برد و ۲ باخت

پایان کار تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه با ۲ برد و ۲ باخت

تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه با ۴ بازی، کسب ۲ برد، ۲ باخت و جایگاه پانزدهم به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای تیمی اسلحه اپه مردان در رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا امروز (سه شنبه ۲ تیر) در هند برگزار شد و طی آن تیم کشورمان به مصاف حریفانش رفت.

این تیم در بازی نخست مقابل نیوزلند پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت. ملی پوشان ایران در این مرحله مقابل قزاقستان شکست خوردند و شانس مدال را از دست دادند.

تیم شمشیربازی اسلحه اپه در جدول بازنده ها مقابل سنگاپور شکست خورد و مقابل ترکمنستان پیروز شد و با کسب جایگاه پانزدهم به کار خود پایان داد.

کد مطلب 6869026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha