۴ دی ۱۳۸۷، ۱۱:۱۰

"موج سوم" به جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر می‌رود

"موج سوم" به جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر می‌رود

فیلم سینمایی "موج سوم" ساخته آرش سجادی حسینی به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری روایت فتح با پشت سر گذاشتن مراحل فنی آماده نمایش در جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر می‌شود.

سجادی حسینی درباره اولین فیلم سینمایی خود به خبرنگار مهر گفت: "موج سوم" فیلمی اجتماعی است که فضایی سوررئالیستی دارد و داستان آن درباره شکاف میان نسل انقلاب و نسل پس از آن است. نسلی که پیام انقلاب را درک نکرده و گرفتار مشکلاتی است که نگاههای منفی نسبت به این نسل را بیشتر می‌کند.

این کارگردان درباره نمایش "موج سوم" در جشنواره امسال گفت: به نمایش فیلم در جشنواره اهمیت می‌دهم و دوست دارم واکنش منتقدان، سینماگران و مخاطبان جشنواره را ببینم. در نخستین تجربه فیلمسازی‌ام گروهی حرفه‌ای صادقانه همراهی‌ام کردند و بی‌هیچ دغدغه و مشکلی آن را ساختم. نمایش "موج سوم" در جشنواره فجر می‌تواند باعث دیده شدن کار باارزش این دوستان شود.

آرش معیریان و مهدی مهرنیا فیلم را تدوین کرده‌اند و محمدمهدی گورنگی برای آن موسیقی متن ساخته است. "موج سوم" در مرحله صداگذاری است و به زودی آماده نمایش می‌شود. مهرداد صدیقیان، شایسته ایرانی، لیدا عباسی، قربان نجفی، محمود راسخ‌فر، امیر عزیزی و... با هنرمندی رضا رویگری، یوسف مرادیان و حامد بهداد در این فیلم بازی کرده‌اند.

عوامل تولید فیلم عبارتند از فیلمبردار: علیرضا زرین‌دست، صدابردار و صداگذار: اصغر آبگون، مشاور کارگردان: کیانوش عیاری، طراح صحنه و لباس: بابک پناهی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، مدیر تولید: مجتبی امینی، محصول موسسه فرهنگی هنری روایت فتح.

کد خبر 805096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha