۸ بهمن ۱۳۸۷، ۱۳:۵۳

علی معلم دامغانی:

جشنواره شعر فجر حکایت شعر و شاعران متعهد است

جشنواره شعر فجر حکایت شعر و شاعران متعهد است

دبیر سومین دوره جشنواره شعر فجر گفت: جشنواره شعر فجر به جهت جایگاه، مسئولیت بیشتری بر عهده دارد و حکایت شعر و شاعران متعهد در این جشنواره مطرح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی معلم دامغانی ضمن بیان این موضوع گفت: دست‌اندرکاران جشنواره شعر فجر در مدت سه سال برگزاری آن کوشیده‌اند تا حق خدمت به شعر را به جا بیاورند، اما شاید آن طور که باید حق شعر ادا نشده است.

وی با تجلیل از جریان شعر سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در سالهای پس از انقلاب، ما شاعران بسیار خوبی داشته‌ایم و کمیت و کیفیت کاملاً در کنار هم قرار داشته‌اند و این نشان می‌دهد، فعالیت شاعران از تبلیغات انجام شده، خیلی بیشتر است و امیدواریم در سالهای آینده برخی کمبودها در این حوزه با برگزاری جشنواره‌ای مانند شعر فجر جبران شود.

دبیر سومین دوره جشنواره شعر فجر با اشاره به مسئولیت جشنواره شعر فجر در قبال شاعران تأکید کرد: تمامی جشنواره‌های ادبی در یک جهت می‌کوشند، اما این جشنواره به جهت جایگاه و نام، مسئولیت بیشتری را برعهده دارد و قصه شعر و شاعران متعهد در این جشنواره مطرح می‌شود.

معلم دامغانی تصریح کرد: مدیران فرهنگی باید نسبت به مسائل هنری برنامه‌ریزی درست و دقیقی داشته باشند و هدایت و حمایت کافی از اهالی فرهنگ در این جشنواره انجام شود تا مردم شاعران و ادبا را بهتر بشناسند.

معلم دامغانی در پایان گفت: اصلی‌ترین نکته در برگزاری جشنواره شعر فجر باید برنامه‌ریزی برای آینده باشد تا آ‌نچه آرمان و آرزوی ماست، تحقق یابد.

سومین جشنواره بین المللی شعر فجر از 10 بهمن تا 10 اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر 823707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha