۳۰ بهمن ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰

دیلی تلگراف اعلام کرد :

جنگ مخفی اسرائیل علیه ایران با توسل به خرابکاری و ترور

جنگ مخفی اسرائیل علیه ایران با توسل به خرابکاری و ترور

یک روزنامه انگلیسی از تغییر رویکرد رژیم صهیونیستی در برابر ایران و روی آوردن این رژیم جعلی به جنگ مخفی با هدف ایجاد خلل در برنامه هسته ای ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف با اعلام این مطلب در ادامه به نقل از مقامات اطلاعاتی آمریکا نوشت : اسرائیل جنگ مخفی با تهران را به عنوان جایگزینی برای حمله مستقیم به تاسیسات هسته ای ایران در پیش گرفته است.

این روزنامه در ادامه به نقل از کارشناسان آمریکایی نوشت : اسرائیل در این راه از ترور شخصیت های حاضر دربرنامه هسته ای ایران، خرابکاری و جاسوس های دو جانبه استفاده می کند.

بر اساس این گزارش یکی از محور برنامه رژیم اسرائیل در جنگ مخفی با ایران ترورهای برنامه ریزی شده شخصیت های عالی و فعال  در عرصه برنامه هسته ای است.

در ادامه این مطلب آمده است : به رغم آنکه واشنگتن و تل آویو نگران پیشرفت برنامه هسته ای ایران و رسیدن این کشور به نقطه غیر قابل بازگشت هستند، مقامات اسرائیلی از زمان روی کار آمدن اوباما متوجه تغییر موضع کاخ سفید در برابر تهران شده اند.

به گزارش مهر، دیلی تلگراف در ادامه به نقل از جاسوسان آمریکایی نوشت : طرح جنگ مخفی اسرائیل علیه ایران سرعت برنامه های تحقیقاتی تهران را بدون اینکه جنگ مستقیمی با ایران انجام شده و منطقه درگیر یک جنگ پر دامنه شود کاهش می دهد.

در همین رابطه یکی از ماموران سیا ( سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ) در گفتگو با این روزنامه از افزایش فعالیت موساد ( سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی ) برای خرابکاری در برنامه هسته ای خبر داد.

این در حالی است که چند روز قبل روزنامه هاآرتص با اعلام نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی از احتمال مذاکرات آمریکا با ایران نوشته بود : مقامات بلند پایه رژیم صهیونیستی به شدت نگران سیاست دولت جدید آمریکا در قبال ایران بوده و از اینکه هنوز کاخ سفید برنامه خود در قبال ایران را ترسیم نکرده سردرگم شده اند. مقامات اسرائیلی به حدی از نامشخص بودن سیاست دولت جدید آمریکا در قبال ایران نگران هستند که نگرانی آنها باعث شده تا نامه ای را آماده کنند. در این نامه لیستی از نگرانیهای تل آویو درباره ایران عنوان شده است.

کد خبر 836231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha