۴ خرداد ۱۳۸۸، ۱۱:۴۵

تصویربرداری "چهارسوق خاطره" در ورامین به پایان می‌رسد

تصویربرداری "چهارسوق خاطره" در ورامین به پایان می‌رسد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "چهار سوق خاطره" به کارگردانی خسرو معصومی و تهیه‌کنندگی فرزاد کاشف پنجشنبه در ورامین به پایان می‌رسد.

معصومی در این باره به خبرنگار مهر گفت: تصویربرداری در شمال به پایان رسیده و صحنه‌های باقیمانده در تهران و مناطق اطراف مقابل دوربین می‌رود. تصویربرداری از جمعه شروع شده و پنجشنبه به پایان می‌رسد. حمید افشار و محمد شاهدانی در این صحنه‌ها مقابل دوربین می‌روند.

تصویربرداری "چهار سوق خاطره" سال گذشته در شهرستان پل سفید شروع شد و اسفندماه به پایان رسید. پس از پایان بخش‌های تهران، مراحل فنی شروع می‌شود تا مجموعه برای پخش از شبکه سه آماده شود.

"چهار سوق خاطره" دومین مجموعه معصومی داستان سه دوست است که قبل و بعد انقلاب مسائل مختلف را تجربه می‌کنند. فیلمنامه اولیه را فرهاد علیزاده آهی نوشته و محمد رضایی‌راد آن را بازنویسی کرده است. 12 قسمت داستان پیش از انقلاب و قسمت پایانی آن در زمان حال روایت می‌شود.

حسین محجوب، مریم کاظمی، هادی دیباجی، حمیدرضا افشار، ناصر آقایی وجمشید جهانزاده بازیگران "چهار سوق خاطره" هستند و دیگر عوامل عبارتند از سعید کشفی تصویربردار، روح‌الله مفیدی طراح گریم و احمد صالحی صدابردار.

معصومی فیلم‌های سینمایی "رسم عاشق‌کشی"، "باد در علفزار می‌پیچد" و "جایی در دوردست" را کارگردانی کرده است.

کد خبر 885246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha