۱۶ مرداد ۱۳۸۸، ۱۱:۵۱

مسئولان لرستان عنوان کردند:

خبرگزاری مهر، رسانه ای تاثیرگذار/رویکرد نقادانه مهر شایسته تقدیر است

خبرگزاری مهر، رسانه ای تاثیرگذار/رویکرد نقادانه مهر شایسته تقدیر است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مسئولان و مدیران کل ادارات و دستگاه های اجرایی استان لرستان در حاشیه نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان لرستان با حضور در محل غرفه خبرگزاری مهر، این خبرگزاری را رسانه ای فعال، پویا و تاثیرگذار در استان ارزیابی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان لرستان یازدهم مردادماه سال جاری افتتاح شد که در مدت زمان طی شده از این جشنواره استقبال مردم، مسئولان و مدیران چشمگیر بوده است.

غرفه خبرگزاری مهر در اولین روز از این جشنواره پذیرای نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بود که در این بازدید حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ضمن آشنایی با فعالیتهای خبرگزاری مهر و مراحل تهیه خبر، این خبرگزاری را یکی از رسانه های موفق در کشور و استان ارزیابی کرد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت خبرنگاران مهر در انتشار به موقع و مستند اخبار، اظهار داشت: خبرگزاری مهر در انتشار اخبار حوزه فرهنگ دینی به ویژه نماز جمعه نیز رسالت خود را به خوبی انجام داده است که این امر جای تشکر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به موقع و مستند بالاترین مسئولیت اجتماعی است که این خبرگزاری در این راستا موفق بوده است.

استاندار لرستان: رمز موفقیت مهر، صداقت، امانت داری و شفافیت

استاندار لرستان نیز در نخستین دقایق افتتاح نمایشگاه مهمان خبرگزاری مهر بود که علاوه بر روز نخست جشنواره روز پنجشنبه نیز سید حسین صابری بار دیگر با حضور در غرفه خبرگزاری مهر این خبرگزاری را از موفق ترین رسانه های لرستان نامید.

وی عنوان کرد: خبرگزاری مهر در اطلاع رسانی سالم و شفاف در لرستان موفق عمل کرده است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: انتظار می رود خبرگزاری مهر، با مهر و عطوفت شتابان به حرکت رو به رشد خود در لرستان ادامه دهد.

صابری رمز موفقیت خبرگزاری مهر را دقت، سرعت همراه با کیفیت، صدافت و امانت داری و شفافیت دانست و ابراز امیدواری کرد که حرکت خبرگزاری مهر در این راستا استمرار داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان لرستان، یادآور شد: برگزاری این جشنواره در لرستان و گرامیداشت روز خبرنگار کار ارزنده و زیبایی است که امیدواریم این حرکت ادامه یابد و تکرار شود.

استاندار لرستان همچنین ضمن آشنایی با مراحل تهیه و انتشار خبر در خبرگزاری مهر برای پرسنل جوان این خبرگزاری آرزوی موفقیت کرد.

نمایندگان لرستان: رویکرد نقادانه مهر شایسته تقدیر است

همچنین روز گذشته غرفه خبرگزاری مهر در نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان لرستان میزبان دو تن از نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی بود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر از رویکرد نقادانه مهر در لرستان و انتشار گزارشهای تحلیلی در این خبرگزاری تقدیر کرد.

رضا رحیمی نسب بیان کرد: به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان لرستان از طرح دیدگاه ها و صراحت لهجه خبرنگاران مهر در مسائل مختلف مرتبط با توسعه لرستان کمال تشکر را دارم.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل موثر نمایندگان مجلس و رسانه ها، خبرگزاری مهر را یکی از موفق ترین رسانه ها در زمینه اطلاع رسانی شفاف و موثر در لرستان ارزیابی کرد.

دبیر مجمع نمایندگان لرستان در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: با تغییرات خوبی که در عرصه رسانه ها در لرستان صورت گرفته امیدواریم بتوانیم سهمی در ترقی استان و بهبود زندگی مردم داشته باشیم.

رحیمی نسب ابراز امیدواری کرد که خبرگزاری مهر همچنان با روند رو به رشد خود در لرستان در راستای پویایی و شکوفایی استان قدم بردارد.

نماینده مردم پلدختر و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر ضمن تجلیل از رویکرد های این خبرگزاری در برخورد با مسائل استان، خبرگزاری مهر را رسانه های جوان و فعال در عرصه اطلاع رسانی لرستان نامید.

علی کائیدی ضمن دعوت همه رسانه ها به سمت طرح مباحث عمده و کلان در راستای اجرایی شدن زیرساخت توسعه در استان، خواستار طرح مطالبات مردم در رسانه ها شد.

وی همچنین مجموعه خبرگزاری مهر در لرستان مجموعه ای فعال و پویا ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که خبرگزاری مهر روند روبه رشد خود در لرستان ادامه دهد.

معاون سیاسی استاندار لرستان: خبرگزاری مهر به مسائل مختلف نگاه آئینه ای دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز با حضور در غرفه خبرگزاری مهر با بیان اینکه حضور موثر خبرگزاری مهر در فضای رسانه ای لرستان قابل توجه است، عنوان کرد: خبرگزاری مهر خبرگزاری فعال، پرتحرک و سوژه گرا است.

علی چراغیان عنوان کرد: این خبرگزاری در صحنه های مختلف حضوری فعال و موثر دارد و کمیت اخبار منتشر شده در این خبرگزاری قابل توجه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان همچنین خبرنگاران مهر را پرتحرک و با انگیزه ارزیابی کرد و بیان داشت: تنوع اخبار در این خبرگزاری و نوع نگاه خبرنگاران این رسانه از ابعاد مختلف به موضوعات نشان دهنده تحرک و پویایی این رسانه است.

چراغیان افزود: همچنین خبرگزاری مهر رسانه ای سوژه گرا است و نگاه آئینه ای به مسائل مختلف موجود در استان دارد به طوریکه با برجسته کردن نقاط ضعف موجود کمک خوبی برای متولیان امر و مسئولان محسوب می شود.

وی ادامه داد: این خبرگزاری با ارتباطات خوب با دستگاه ها و با بدنه مخاطبین و مدیران در پیگیری مسائل مختلف استان جدیت قابل توجهی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به روحیه پیگیری خبرنگاران مهر، عنوان کرد: این خبرگزاری مسائلی را که برای مردم و جامعه شفافیت ندارد را روشن می کند.

مدیران دستگاه های اجرایی لرستان: مهر، جزء برترین رسانه های لرستان

علاوه بر مسئولان ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی غرفه خبرگزاری مهر در روزهای طی شده از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های لرستان میزبان مدیران دستگاه های اجرایی مختلف این استان بود.

فرماندهی نیروی انتظامی استان لرستان در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر ضمن تقدیر از زحمات این خبرگزاری در کشور و لرستان، خواستار تعامل بیشتر خبرگزاری مهر در راستای انتشار اخبار این حوزه شد.

سرهنگ حسین رحیمی که به تازگی در سمت فرماندهی نیروی انتظامی استان لرستان منصوب شده با تشریح برنامه های خود برای ارتقا تعامل میان رسانه ها و نیروی انتظامی استان خواستار کمک و همکاری مجموعه مهر در این راستا شد.

وی فعالیت رسانه ها در ارتقا شاخص های امنیت عمومی را موثر و انکار نشدنی ارزیابی کرد و بیان داشت: نقش بی بدیل رسانه در برقراری نظم و امنیت بسیار مهم و اثرگذار است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان نیز در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر، این خبرگزاری را رسانه ای فعال دانست و عنوان کرد: خبرگزاری مهر نقش موثری در فرهنگ سازی پیرامون مسائل مرتبط با حوزه راهنمایی و رانندگی داشته است.

سرهنگ پرویز حسینی نقش رسانه ها را نقشی موثر در بهبود فرهنگ عمومی ارزیابی کرد و یادآور شد: خبرگزاری مهر همواره با خبرهای خود ضمن ایجاد انگیزه و ارائه خدمات مطلوب به عنوان یک رکن نظارتی و تاثیرگذار عمل کرده است.

وی برای مجموعه خبرگزاری مهر در لرستان آرزوی توفیق کرد و خواستار ادامه فعالیت مستمر خبرنگاران مهر در حوزه راهنمایی و رانندگی شد.

مدیرکل اداره راه و ترابری استان لرستان نیز با حضور در غرفه خبرگزاری مهر ضمن تقدیر از فعالیت مثبت خبرگزاری مهر در حوزه راه به عنوان یکی از زیرساخت های توسعه استان، خواستار ادامه روند مثبت موجود در این خبرگزاری شد.

عباس رضایی همچنین ضمن اهدا تقدیر نامه به نماینده خبرگزاری مهر در لرستان بر ضرورت اطلاع رسانی شفاف و به موقع عملکرد این اداره کل تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان نیز با حضور در غرفه خبرگزاری مهر عنوان کرد: روند فعالیت این خبرگزاری در لرستان مطلوب بوده است.

محمد جعفر چنگایی ضمن تشکر از همکاری صمیمانه خبرگزاری مهر در راستای پیشرفت کمی و کیفی بسترهای مخابراتی لرستان، بیان داشت: این خبرگزاری در طول فعالیت خود در استان توانسته با ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم در راستای پیگیری و حل بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه مخابرات لرستان قدم های موثری بردارد.

وی از خبرگزاری مهر به خاطر طرح مسائل و دیدگاه های مردم و پیگیری مشکلات حوزه مخابراتی تجلیل کرد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس استان لرستان نیز در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر رویکرد خبرگزاری مهر در زمینه توجه به مشکلات دانش آموزان به ویژه در روستاهای دوردست را ستایش کرد.

حسین اسدی پور با اشاره به گزارشهای انتشار یافته در خبرگزاری مهر پیرامون مدارس تخریبی لرستان، عنوان کرد: پیگیری خبرگزاری مهر در این زمینه عالی و شفافیت اطلاع رسانی کاملا مشهود بود.

وی از توجه خبرگزاری مهر در زمینه اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته پیرامون مدارس تخریبی توسط این سازمان قدردانی کرد و گفت: شجاعت و جسارت خبرنگاران مهر در پیگیری مسائل و موضوعات مرتبط با استان حتی در دوردست ترین نقاط لرستان جای تقدیر دارد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس استان لرستان با اشاره به نوپا بودن خبرگزاری مهر در لرستان، بیان کرد: به رغم اینکه خبرگزاری مهر در لرستان کمتر از دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده اما در این مدت زمان محدود توانسته علاوه بر نشان دادن توانایی خود گوی سبقت را از سایر رسانه های استان نیز برباید.

مدیرکل سازمان حمل و نقل و پایانه های استان لرستان نیز با حضور در غرفه خبرگزاری مهر از تلاشهای خبرنگاران این رسانه در حوزه حمل و نقل عمومی تشکر کرد و بیان داشت: خبرگزاری مهر در زمینه انتشار اخبار مرتبط با این حوزه جزء رسانه های موفق محسوب می شود.

نصرت الله حیدری ضمن تقدیر از تلاش خبرنگاران مهر خواستار استمرار فعالیتها در راستای توسعه همه جانبه لرستان شد.

همچنین روز گذشته غرفه خبرگزاری مهر میزبان رئیس و اعضای شورای شهر خرم آباد بود، احمد علی دلفان رئیس شورای شهر خرم آباد در این بازدید از تلاش خبرنگاران مهر در حوزه شهری تقدیر کرد.

در مدت زمان طی شده از نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی استان لرستان غرفه خبرگزاری مهر پذیرای اکثر مدیران، مسئولان و اقشار مختلف مردم بود که این امر نشان از تاثیرگذاری این خبرگزاری در فضای رسانه ای استان دارد.

نخستین جشنواره و نمایشگاه خبرگزاری های و مطبوعات داخلی استان لرستان از یازدهم مردادماه سال جاری آغاز شده است که تا هفدهم مردادماه ادامه خواهد یافت.

کد خبر 925137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha