۲۵ مرداد ۱۳۸۸، ۱۰:۴۸

منیری به مهر خبر داد:

امکان پرداخت اقساطی اجاره بهای خوابگاه توسط 10 درصد دانشجویان

امکان پرداخت اقساطی اجاره بهای خوابگاه توسط 10 درصد دانشجویان

مسئول واحد خوابگاه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با تأکید بر اینکه پرداخت اجاره بها باید به صورت نقدی باشد گفت: پرداخت اقساطی اجاره بهای خوابگاه توسط 10 درصد دانشجویان صورت می گیرد.

میزان اجاره بها به ظرفیت اتاقها و تعداد روزهای سکونت دانشجو بستگی دارد

الیاس منیری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اجاره بهای خوابگاههای دانشجویی بر اساس تعرفه ها و مصوبات صندوق رفاه دانشجویان تعیین می شود و با توجه به ظرفیت هر اتاق و تعداد روزهایی که دانشجو در خوابگاه اسکان یافته متغیر است.

نحوه پرداخت اجاره بها نقدی است

وی درباره نحوه پرداخت اجاره بهای دانشجویان گفت: دانشجویان باید اجاره بهای خود را به صورت نقد به دانشگاه و مستقیما به حساب صندوق رفاه واریز کنند.

10 درصد دانشجویان می توانند به صورت اقساط اجاره بها را پرداخت کنند

مسئول واحد خوابگاه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: تنها 10 درصد دانشجویان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و جزء دانشجویان شاهد و ایثارگران هستند، می توانند بدهی خوابگاه خود را پس از پایان تحصیل به صورت اقساط و طبق مقررات و ضوابط صندوق رفاه پرداخت کنند.

وی اظهار داشت: برای سال تحصیلی 89-88 نیز به همین صورت اجاره بهای خوابگاه از دانشجویان دریافت می شود.

منیری با اشاره به میزان اجاره بهای خوابگاهها گفت: در حال حاضر میزان اجاره بها برای شروع ترم جاری تغییری نکرده است اما هر چند سال یک بار تغییر می کند.

وی اظهار داشت: پرداخت اجاره بهای خوابگاه بر اساس تعداد روزها در نیم سال اول سال تحصیلی (135 روز) و در نیم سال دوم (150روز ) محاسبه می شود.

حداقل و حداکثر نرخ اجاره بهای خوابگاههای دانشجویی

مسئول واحد خوابگاه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه در صورت پرداخت نقدی اجاره بها دانشجو از 20 درصد تخفیف برخوردار می شود به مهر گفت: اجاره بهای نیمسال اول حداقل 31 هزار و 500 و حداکثر 90 هزار تومان و اجاره های نیم سال دوم نیز حداقل 35 هزار تومان و حداکثر 100 هزار تومان است.

کد خبر 930095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha