۱۵ شهریور ۱۳۸۸، ۱۴:۵۸

فریرز فیلم زنده ـ انیمیشن "تامارا درو" را کارگردانی می‌کند

فریرز فیلم زنده ـ انیمیشن "تامارا درو" را کارگردانی می‌کند

استفن فریرز به زودی روی صندلی کارگردانی پروژه زنده ـ انیمیشن "تامارا درو" می‌نشیند که بر اساس رمان گرافیکی تحسین‌شده پوزی سیموندز تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ورایتی اعلام کرد جما آرترتن در این فیلم نقش درو را بازی می‌کند، زنی که با بازگشتن به روستای محل زندگی خودش باعث به وجود آمدن اتفاق‌هایی عجیب می‌شود. دومینیک کوپر، راجر آلام، لوک ایوانس، بیل کمپ و تاسمین گریگ دیگر بازیگران احتمالی فیلم سینمایی "تامارا درو" هستند.

رمان سیموندز مجموعه‌ای از کمیک استریپ‌هایی است که وی پیشتر در روزنامه بریتانیایی گاردین منتشر کرده و در واقع نوعی بازآفرینی رمان کلاسیک "دور از اجتماع خشمگین" نوشته تامس هاردی است. موریا بافینی فیلمنامه "تامارا درو" را بر اساس رمان گرافیکی سیموندز برای فریرز نوشته است.

فیلمساز بریتانیایی کار فیلمبرداری تازه‌ترین پروژه خود را از روز 21 سپتامبر در لوکیشن‌هایی در انگلیس و استودیوهای پاینوود آغاز می‌کند. او پیش از این قرار بود "پیشینیان" را کارگردانی کند که الکساندر پاین به تازگی برای تولید آن قرارداد بست. آخرین ساخته فریرز 68 ساله "چری" با بازی میشل فایفر بود.

او دو بار برای در سال‌های 1991 و 2007 برای کارگردانی "کلاهبردارها" و "ملکه" نامزد اسکار شده و اوایل سال جاری میلادی هم "چری" را در بخش مسابقه جشنواره فیلم برلین داشت. فریرز سال 1999 جایزه خرس نقره‌ای بهترین کارگردان را از جشنواره برلین برد.

کد خبر 942702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha