۲۲ آذر ۱۳۸۸، ۱۶:۵۳

طاهایی خبر داد:

برخی اشکالات برنامه چهارم دلیل واردات بی رویه است

برخی اشکالات برنامه چهارم دلیل واردات بی رویه است

ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران اشکال در برنامه چهارم را علت اصلی واردات بی رویه برنج و مرکبات در سالهای اخیر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در ساری، سید علی اکبر طاهایی پیشاز ظهر یک شنبه درمراسم تجلیل از بازنشستگان دستگاه های اجرایی مازندران در ساختمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: در نشست شب گذشته نمایندگان و استانداران شمالی با وزاری جهاد و بازرگانی علت واردات بی رویه بررسی شد.

وی افزود: در نشست شب گذشته کلیه نمایندگان و سه استاندار استانهای مازندران، گلستان و گیلان حضور داشتند و خوشبختانه سه استاندار فعلی شناخت کافی به منطقه شمال داشتند.

طاهایی با اشاره به اینکه این نشست سه ساعت به طول انجامید، تصریح کرد: پس از بحثها و کارهای کارشناسی مشخص شد که دولت هیچ دخالتی در خصوص واردات بی رویه برنج و مرکبات در سالهای اخیر را نداشته است.

وی یادآور شد: اشکالاتی که در برنامه چهارم توسعه کشور وجود داشت این اجازه را برای واردات برنج و مرکبات داده بود و در این خصوص دولت دخالتی نداشته است.

استاندار مازندران با بیان اینکه با شناسایی مشکل واردات بی رویه راهکار آن نیز ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: مجلس و دولت تلاش خواهند تا این مشکل در برنامه پنجم برطرف شود.

وی افزود: دیگر نمی گذاریم که پرتقال چینی در سر سفره مردم به خصوص مازندرانیها قرار بگیرد.

طاهایی در بخش دیگری از سخنانش خواستار ارائه نظرات و پیشنهادتات از سوی بازنشستگان به مسئولان شد.

کد خبر 999353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha