مشهد - خبرگزاری مهر: فرمانده لشکر پیروز ۷۷ ثامن الائمه خراسان گفت: طبق ارزيابی نماینده معاون آموزش و تربیت نزاجا عملکرد تیپ ۲۷۷ و گردان ۱۵۳ در برگزاری رزمایش مثبت ارزیابی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از چگونگی برگزاری رزمایش تیپ ۲۷۷ شهید تولایی قوچان در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مأموریت‌هایی که در منطقه به تیپ ۲۷۷ قوچان واگذار شده برگزاری رزمایش در قالب یک گردان رزمی است.

فرمانده لشگر پیروز ۷۷ ثامن الائمه خراسان افزود: طبق ارزيابی های صورت گرفته رزمايش تیپ ۲۷۷ شهید تولایی قوچان وضيعت بسيار مناسبی برخوردار بوده و نماینده معاون آموزش و تربیت نزاجا نیز نظر مثبت و ارزیابی مناسبی نسبت به عملکرد تیپ ۲۷۷ و گردان ۱۵۳ در برگزاری این رزمایش داشتند.

وي ادامه داد: نیروهای تحت امر حاضر در این رزمایش به تمام اهدافی كه از قبل تعيين شده بود دست پيدا كردند.

سرتيپ دوم آذريان به ماموريت هاي لشگر پیروز ۷۷ ثامن الائمه در دوران دفاع مقدس اشاره كرد گفت: اين لشگر در ۸ سال دفاع مقدس مأموریت‌های خوبی را انجام داده و در حال حاضر یگان‌های ارتش تحت کنترل لشگر خراسان از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

فرمانده لشگر ۷۷ ثامن الائمه درپايان گفت:  این لشکر آموزش‌ها و برنامه‌های آموزشی برابر مصوبه نزاجا را به انجام رسانده و با توجه به مأموریت‌های ابلاغی روز به روز به اقتدار نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنين اين لشکر به رهبری فرماندهی معظم کل قوا افزوده می‌شود.

 

 

 
 

برچسب‌ها