۱۰ مرداد ۱۳۸۹، ۸:۴۸

اختصاصی مهر/

مسافرآستانه سکان تئاتر را به دست گرفت/ پارسایی مدیرعامل بنیاد رودکی شد

مسافرآستانه سکان تئاتر را به دست گرفت/ پارسایی مدیرعامل بنیاد رودکی شد

حسین مسافر آستانه با حکمی از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی منصوب شد. همچنین حسین پارسایی به عنوان مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مسافر آستانه که پیش از این  تجربه مدیریت در انجمن نمایش، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بخش‌های دیگری از تئاتر را در کارنامه کاری خود دارد با پیشنهاد حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  و با حکمی از طرف سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی آن وزارت خانه منصوب شد. حسین پارسایی  هم که این مسئولیت  را بر عهده داشت  به عنوان مدیرعامل بنیاد رودکی برگزیده شد .

مسافر آستانه  متولد 1339 شهر آستانه اشرفیه است. وی مدرک کارشناسی کارگردانی را از دانشکده هنرهای زیبا و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری را دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرده است.

وی تا به حال نمایش‌های "زخم مدینه"، ‏"از خاک تا افلاک"، ‏"پرگار مهر"، ‏"منظومه ملکوت"، ‏"بهار سرخ"، ‏"سرداران"، ‏"ماه و مهر"، ‏"مهر جاودان"، ‏"امام علی"، ‏"سفینه النجاه"، ‏"منظومه آفتاب"، ‏"غزل کفر"، ‏"رستاخیز عشق"، ‏"در قاب ماه" و ‏"تمام صبح‌های زمین" را در مقام کارگردان به صحنه برده است.
 

کد خبر 1126171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha