۱۴ مهر ۱۳۹۰، ۱۵:۴۶

جشنواره سراسری نماهنگ رضوی لرستان برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره سراسری نماهنگ رضوی لرستان برگزیدگان خود را شناخت

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به برگزاری سومین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره از برگزیدگان آن تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام علی اسماعیلیان ظهر پنج شنبه در حاشیه برگزاری جشنواره سراسری نماهنگ رضوی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مراسم اختتامیه جشنواره نماهنگ رضوی لرستان هیئت داوران سه اثر را به عنوان آثار برگزیده این جشنواره انتخاب کرده است.

وی عنوان کرد: هیئت داوران سومین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی به مبلغ 40 میلیون ریال را به خاطر تناسب مناسب بین موسیقی و تصویر برای ارائه یک ایده خلاق به کارگردان نماهنگ "مسافر غریب" به کارگردانی شمس الدین آروند به عنوان اولین نماهنگ برگزیده این جشنواره اهدا کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان یادآور شد: همچنین هیئت داوران سومین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ریال به خاطر طراحی و ریتم مناسب با موسیقی برای ایجاد فضایی سرشار از زندگی به کارگردان نماهنگ "آغاز فصل یاس ها" به کارگردانی سعید نجاتی به عنوان دومین نماهنگ برگزیده این جشنواره اهدا کرد.

حجت الاسلام اسماعیلیان ادامه داد: هیئت داوران سومین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی خود را با مبلغ 250 میلیون ریال به طور مشترک به نماهنگ "هدیه" به کارگردانی علی مهام و همچنین نماهنگ "جلوه های مشهد الرضا" به کارگردانی علیرضا فتحی نجفی اهدا کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقدیم لوح تقدیر و همچنین جایزه نقدی به پنج اثر برگزیده دیگر جشنواره نماهنگ رضوی افزود: هیئت داوران این جشنواره با اهدا لوح تقدیر و همچنین جایزه نقدی از نماهنگ "آمین" ساخته ناصر ناصر پور و نماهنگ "همه اشک های پدرم" ساخته سعید همتی وند تقدیر به عمل آورد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان عنوان کرد: همچنین هیئت داوران با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به محمد داودی در بخش تصویر برداری به نماهنگ نجوای جاودان، در بخش فیلم نامه به سعید همتی وند در نماهنگ تار و پود و نماهنگ پرواز در بخش جلوه های ویژه به کارگردانی سید میلاد میردامادی تقدیر کرد.

کد خبر 1426094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha