۱۳ آبان ۱۳۹۰، ۱۴:۴۴

از 18 آبان به مدت یک هفته/

نمایشگاه پوستر با موضوع نشر در جهان اسلام برپا می‌شود

نمایشگاه پوستر با موضوع نشر در جهان اسلام برپا می‌شود

نمایشگاه پوستر با موضوع اجلاس ناشران جهان اسلام از 18 آبان‌ماه به مدت یک هفته در نگارخانه ایوان برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعباس تقی‌‌پور، دبیر اجرایی دومین اجلاس بین‌المللی ناشران جهان اسلام با بیان این مطلب افزود: زبان هنر و تصویر، جزو شیواترین و رساترین زبان‌هایی است که می‌تواند در عین ایجاز، به زیباترین و بهترین شکلی مقصود خود را از هر پدیده‌ای بیان کند. با عنایت به همین موضوع، دبیرخانه اجلاس ناشران جهان اسلام اقدام به برگزاری نمایشگاه پوستر با موضوع اجلاس بین‌المللی ناشران جهان اسلام کرد تا ظرفیت‌های حوزه نشر جهان اسلام را با زبان هنر و تصویر ارائه دهد.

وی ادامه داد: دبیرخانه اجلاس پیش از این ضمن انتشار فراخوان عمومی، اقدام به برگزاری کارگاه طراحی پوستر برای منتخبان این فراخوان کرد تا هنرمندان در این کارگاه زیر نظر فرزاد ادیبی، گرافیست، دست به آفرینش آثار فاخر خود براساس المان‌های اصلی اجلاس بزنند.

دبیر اجرایی دومین اجلاس بین‌المللی ناشران جهان اسلام گفت: طی سه روز برگزاری این کارگاه و از مجموع پوسترهای طراحی شده، تعداد 30 پوستر منتخب در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ناشران جهان اسلام در نگارخانه ایوان به نمایش در خواهد آمد.

وی اظهار داشت: این پوسترها توسط کوروش شریف، محمودی قیداری، مستوره سرحدی، محمد افشار، سیدمحمد حسین میرباقری، حامد حکیمی، مائده پهلوان، اسماعیل منتهایی، داود خلیلی، امیرحسین نوری‌فرد، علی معتمدیان، احمد درخشنده، محمدجواد زهادت، مجتبی میرزامحمدی‌ها، مرتضی فرحناک، مرتضی نادری، صالح الهی، مسعود جزنی، مهدی رحیمی و مهناز زینلی که از هنرمندان جوان و خلاق کشور هستند، طراحی شده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند از روز 18 آبان‌ماه از مجموعه پوسترها با موضوع نشر در جهان اسلام در نگارخانه ایوان واقع در خیابان آفریقا، نرسیده به چهارراه جهان کودک، کوچه کمان، پلاک 25 بازدید کنند.

کد خبر 1452041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha