۴ فروردین ۱۳۹۱، ۱۳:۲۹

اخبار کوتاه/

آسمان کرمانشاه همچنان صاف است

آسمان کرمانشاه همچنان صاف است

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: وضعیت آسمان کرمانشاه و اماکن اقامتی کرمانشاه، دو خبر کوتاه از استان کرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در اطلاعیه آورده است: جو نسبتا پایداری که در منطقه و بخصوص استان حاکم است، همچنان تا روز دوشنبه هفته آینده تداوم خواهد یافت.

در این اطلاعیه می خوانیم: بر اساس بررسی آخرین نقشه ها و اطلاعات هواشناسی، در این مدت غیر از وزش باد در برخی ساعات که غالبا ملایم خواهد بود و نیز رشد ابر، پدیده قابل ذکر دیگری در جو استان نخواهیم داشت.

در ادامه می خوانیم: به دنبال این شرایط جوی، موجی ناپایدار و بارانزا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده، جو استان را فرا خواهد گرفت.

در پایان اطلاعیه سازمان هواشناسی استان کرمانشاه آمده است: چنانچه موج یاد شده در حرکت شرق سوی خود، دچار تضعیف یا تغییرات شدید نشود، انتظار بارشهایی همراه با رعد و برق برای سطح استان محتمل است.

ظرفیت اماکن اقامتی کرمانشاه پر شد

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمانشاه با اشاره به ورود حدود یک میلیون و 100 هزار مهمان نوروزی به استان تا پایان روز سوم از تعطیلات، از تکمیل و پر شدن ظرفیت همه اماکن اقامتی استان خبر داد.

جلیل رحیمی افزود: بدلیل ورود پرشمار مهمانان نوروزی به استان، اماکن اقامتی در نظر گرفته شده برای اسکان آنها بطور کامل پر شده است.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمانشاه تاکید کرد: همه 22 هتل استان و یک هتل آپارتمانی که بدین منظور تخصیص یافته بود، هم اکنون مملو از مسافرین نوروزی هستند.

وی سایر اماکن اقامتی استان را شامل چهار واحد اقامتی پذیرایی بین راهی حدفاصل شهرهای کرمانشاه به پاوه و کرمانشاه به کرندغرب و نیز 23 خوابگاه دانشجویی عنوان کرد که ظرفیت آنها تا پایان روز سوم تعطیلات نوروزی تکمیل شده است.

رحیمی در پایان گفت: در این زمینه از مهمانسراهای ادارات استان نیز بهره گرفته ایم و یک هزار و 700 کلاس درس تجهیز شده در قالب 450 مدرسه در سطح استان نیز وضعیتی مشابه سایر اماکن اقامتی فوق الذکر دارند.

کد خبر 1563651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha