۲۸ خرداد ۱۳۹۱، ۱۷:۳۶

یزدان‌شناس به مهر خبر داد:

اختصاص 50 میلیارد ریال به بهداشت و درمان شهرستان کنگان

اختصاص 50 میلیارد ریال به بهداشت و درمان شهرستان کنگان

کنگان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان کنگان از اجرایی شدن پنج میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به بهداشت و درمان شهرستان درآینده نزدیک خبر داد.

تیمور یزدان شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بحث اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در ارتباط با پروژه‌های بهداشت و درمان شهرستان، در آینده ای نزدیک مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته، اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: در نشست مشترکی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاونین وی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و نماینده مردم دیر، کنگان و جم برگزار شد، به صورت تقریبا ریز برخی از مسائل بهداشت و درمان شهرستان مورد بررسی واقع شد که نهایتا توافقات خوبی صورت گرفت.

فرماندار کنگان ادامه داد: توافقاتی در این نشست حاصل شد که باید در کوتاه ترین زمان، دستگاه های بخش دیالیزی در محل نصب شده و همچنین مطالعات جدی بخش آی.سی.یو و ام.آر.آی در محل آن انجام شود.

یزدان شناس بر لزوم توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان کنگان تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه اورژانس بیمارستان امام خمینی( ره) کنگان پاسخگوی حجم بیماران را ندارد، لذا برای توسعه فضای فیزیکی اورژانس نیز موافقت شد.

فرماندار کنگان ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های مکرر فرمانداری، نماینده مردم دیر، کنگان و جم و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، با عملیاتی شدن بیمارستان معین نفت، بخش بهداشت و درمان کنگان وضعیت خوبی پیدا خواهد کرد.

یزدان شناس در پایان تصریح کرد: با تبدیل بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به بیمارستان معین نفت، وزارت نفت، مسئولین نفت و مسئولین شهرستانی می توانند از ارتباطات، تجهیزات، پزشکان فوق تخصص و پروازها استفاده کنند.

کد خبر 1629080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha