۳۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۸:۱۸

دولتی‌زاده:

توسعه محیط پیرامونی منطقه ویژه پارس ضروری است

توسعه محیط پیرامونی منطقه ویژه پارس ضروری است

بوشهر - خبرگزاری مهر: جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در امور اجرایی گفت: توسعه محیط پیرامونی منطقه ویژه پارس ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس دولتی زاده عصر شنبه در نشست بررسی برنامه‌های توسعه محیط پیرامونی منطقه ویژه پارس با تاکید بر ضرورت اجرای این برنامه‌ها اظهار داشت: پروژه‌های بسیار مهمی به منظور توسعه محیط پیرامونی این منطقه در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه‌ها موجب تحول در بخش‌های مختلف عمرانی و زیرساختی این مناطق خواهد شد که به همین دلیل تعامل و هماهنگی مسئولان استان بوشهر با سازمان منطقه ویژه پارس برای اجرای کامل این طرح‌ها کارآمد و اثرگذار است.

جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد: به منظور همسویی با توسعه زیرساخت‌های صنعتی، برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به محیط پیرامونی منطقه ویژه پارس در حال انجام است.

وی بر انجام مسئولیت‌های اجتماعی صنعت‌نفت برای توسعه زیرساخت‌های محیط پیرامونی تاکید کرد و بیان داشت: اجرای چند پروژه مهم و زیربنایی در شهرهای کنگان، عسلویه و نخل تقی از برکات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه است که سعی خواهیم کرد بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اجرا  شوند.  

دولتی‌زاده به سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به این منطقه اشاره کرد و گفت: سفر مقام معظم رهبری به این منطقه باعث شد تا نوع نگاه ملی به منطقه ویژه پارس تغییر کرده و حس تعامل و همکاری تمام قوا، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف با صنعت نفت برای توسعه این منطقه افزایش یافت.

وی گفت: صنعت نفت همپای توسعه میدان گازی پارس جنوبی، همواره به مسائل و مشکلات محیط پیرامونی خود رسیدگی کرده و خدمات و کمک های خود را بین شهرها و روستاهای اطراف تقسیم کرده است.‌

کد خبر 1654993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha