۴ شهریور ۱۳۹۱، ۹:۵۸

جهانبخشی در گفتگو با مهر:

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت است

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت است

قدس - خبرگزاری مهر: فرماندار قدس گفت: هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت است که باید دستاوردهای دولت در بخش های مختلف از سوی مدیران دستگاه ‎های اجرایی توسط رسانه‎های جمعی بیان شود.

علی جهانبخشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه‎های مختلف به تصویر کشیده شده و برای همگان تشریح و تبیین شود.

وی با بیان اینکه هفته دولت یادآور فداکاری ‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری و شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است، افزود: هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‏های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی، آشکارتر شود.

این مسئول عنوان کرد: خوشبختانه رهبر بصیر و فرزانه انقلاب با اتکا به تجربه‏ های ارزشمند اجرایی و تیزبینی خاص خویش، کوشیده است با نظارت دقیق بر عملکرد دولت‏مردان و نمایاندن نقاط قوّت و ضعف آنها، با بیان هشدارها، رهنمودها و راه‏کارها، دولت را برای رسیدن به اهداف چشم‏اندازی روشن و امیدبخش یاری رساند، ایشان همواره با طرح خواسته‏هایی چون مبارزه دولت‏مردان با مثلث شوم فقر و فساد و تبعیض و طرح‏های دیگر، به تبیین سیاست‏های صحیح نظام پرداخته است.

وی ضمن تاکید به منویان مقام معظم رهبری بیان کرد: ممکن است ما انواع و اقسام کارها و برنامه‏ها را پیش رو داشته باشیم و اجرا کنیم، باید در میان آنها، آنچه خدمت ‏رسانی عمیق‏تر و ماندگارتر و زودبازده‏ تر محسوب می‏ شود، اولویت پیدا کند، به ویژه این کارها باید بیشتر در خدمت قشرهای مستضعف و محروم و محتاج جامعه صورت گیرد.

جهانبخشی ادامه داد: کارگزاران و دولتمردان دولت با مردم همدل و همنوا است، زیرا آنان از میان مردم برخاسته و برای خدمت به ولی نعمتان خود وارد عرصه شده ‏اند و در راه رسیدن به کرامت انسانی و استقلال همه جانبه تلاش می‎ کنند.

فرماندار شهرستان قدس یادآور شد: بی ‎تردید خدمت بی‎ منت یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم (یعنی ولی نعمتان واقعی) است که در این میان تلاش‎ها و پیگیری‎های دولت نهم و دهم در جهت توسعه عدالت در همه سطوح آن به آحاد مردم شریف زبانزد است.

وی با تاکید به روند پیشرفت پروژه مهر ماندگاریادآور شد: با توجه به آخرین سال فعالیت دولت دهم، اطلاع ‎رسانی صحیح و شفاف خبرنگاران می‎ تواند زمینه رشد و توسعه جامعه را فراهم آورده و خدمات دولت را به درستی برای مردم بازگو و سطح خدمات ارائه شده را به درستی بیان کنند.

این مسئول تاکید کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‎ های اجرایی شهرستان قدس در هفته دولت، موظفند خدمات و فعالیت‎های صورت گرفته دولت را به مردم معرفی کنند ودر تعامل با رسانه‎ ها تلاش ویژه داشته باشند و آن را به صورت شفاف به مردم اطلاع‎رسانی کنند، تا مردم از زوایای پنهان خدماتدهی خادمان خود آگاه باشند.

کد خبر 1679564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha