۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۵:۵۷

اخبار انتظامی گلستان/

کشف 1117 سکه تقلبی در گالیکش و دستگیری باند سرقت مسلحانه در آزادشهر

کشف 1117 سکه تقلبی در گالیکش و دستگیری باند سرقت مسلحانه در آزادشهر

گالیکش - خبرگزاری مهر: کشف 1117 سکه تقلبی در گالیکشف دستگیری سارقان خودرو، کشف 25 فقره سرقت و دستگیری باند سرقت مسلحانه در آزادشهر از جمله اخبار انتظامی گلستان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، با هوشیاری ماموران ایست و بازرسی تنگراه گالیکش استان گلستان یک هزار و 117 سکه تقلبی در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید کشف و ضبط شد.

سرهنگ غلام رضایی فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش با اعلام این خبر گفت: روز گذشته ماموران ایستگاه ایست و بازرسی تنگراه این شهر به هنگام کنترل خودروهای عبوری به راننده یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و خودروی وی را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی گالیکش افزود: در بازرسی از این خودرو یک هزار و 117 سکه مشکوک به عتیقه کشف و ضبط شد که در بررسی های به عمل آمده تقلبی بودن آن احراز شد.

سارقان خودرو در گلستان دستگیر شدند

دو سارق که علاوه بر پنج فقره سایر سرقت ها دو دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی زانتیا را به سرقت برده بودند با پیگیری مأموران پلیس آگاهی استان گلستان دستگیر شدند.
 
به دنبال سرقت دو دستگاه پژو پارس و یک دستگاه خودرو زانتیا در شهر گرگان، موضوع سرقت ها به صورت ویژه در دستور تیمی ویژه از مأموران پلیس آگاهی مرکز استان قرار گرفت.

با بررسی های به عمل آمده و فعال سازی منایع خبری سرانجام خودروهای مورد نظر در یکی از استان های کشور شناسایی و دو سارق دستگیر شدند.

دستگیری 10 سارق و کشف 25 فقره سرقت در گلستان
 
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری 10 سارق و کشف 25 فقره سرقت در راستای اجرای سومین مرحله طرح مبارزه با سرقت های همراه با خشونت خبر داد.

سرهنگ محمدرضا اکبری با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: طرح مبارزه با سرقت همراه با خشونت، کیف قاپی، زورگیری، و سرقت های به عنف با بسیج کلیه نیروها و امکانات توسط ماموران اداره مبارزه با سرقت آگاهی استان طی دو روز گذشته به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح پنج سارق منزل، یک مالخر، دو سارق قطعات و وسایل داخل خودرو، یک سارق سیم کابل برق و یک سارق که اقدام به سایر سرقت ها کرده بود دستگیر و ضمن تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

اعضای باند سه نفره سرقت مسلحانه در"آزادشهر" دستگیر شدند
 
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر استان گلستان از دستگیری دو مرد و یک زن که تحت عنوان مسافر اقدام به سرقت مسلحانه از رانندگان می کردند خبرداد.

سرهنگ محمد اکبریان با اشاره به نحوه شناسایی و دستگیری متهمان گفت: در پی چند فقره سرقت از رانندگان که توسط دو مرد و با همدستی یک زن تحت عنوان مسافر صورت می گرفت گروهی از ماموران کلانتری 12 نگین شهر تحقیقات خود را جهت شناسایی و دستگیری اعضای این باند سه نفره آغاز کردند.

سرهنگ اکبریان افزود: با بررسی شیوه سرقت ها که اصولا با پیشنهاد کرایه بالا و در حاشیه شهرها و با استفاده از سلاح گرم در ساعات خاصی از روز صورت می گرفت و همچنین با شگردهای پلیسی  سرانجام ماموران موفق شدند خانم موردنظر را که در وقوع سرقت ها با دو سارق دیگر همکاری داشت شناسایی و پس ازکنترل محسوس و نامحسوس طی یک عملیات غافلگیرانه و با محاصره کامل منزل دستگیر کنند.
کد خبر 1764759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha