۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۲۹

در رده‌ خردسالان و نونهالان؛

رقابت تنیس بازان 8 تیم در جام فجر آغاز شد

رقابت تنیس بازان 8 تیم در جام فجر آغاز شد

قم - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جام فجر از امروز با رقابت تنیس بازان هشت تیم در قم به انجام می‌رسد.

محمد عموئیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بعد از برگزاری موفق چند دوره رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی کشور که با حضور استان های مختلف به انجام رسید و خوشبختانه رضایت فدراسیون را به دنبال داشت، این بار با دعوت از تیم های هفت استان به همراه دو تیم از قم، رقابت‌های جام فجر با تقابل تنس بازان استان های مطرح کشور در قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رشته در قم طرفداران بسیاری دارد و سالن تنیس روی میز شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم نیز هم اکنون میزبان برگزاری مسابقات مهم تنیس روی میز و استفاده شهروندان قمی در رده های سنی مختلف است و پیکارهای تنیس روی میز جام فجر نیز در قم به انجام می‌رسد.

عموئیان با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور اضافه کرد: با توجه به اینکه تنیس روی میز در تمام رده های سنی در قم فعال است، این مجموعه میزبان برگزاری پیکارهای تنیس روی میز قهرمانی جام فجر است که در آن بهترین‌های این رشته از هشت استان حضور دارند.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: تنیس بازان استان‌های اصفهان، تهران، البرز، همدان، قزوین، مرکزی و دو تیم از قم از امروز رقابت‌های خود را در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌کنند، رقابت هایی که در دو بخش تیمی و انفرادی به انجام می رسد.

وی در ادامه عنوان کرد: تیم های شرکت کننده در مسابقات تنیس روی میز جام فجر در دو رده سنی خردسالان و نونهالان و با هدف شناخت استعدادهای استان های خود به رقابت می پردازند و برترین ها در دو بخش تیمی و انفرادی معرفی می شوند، ضمن اینکه این سالن میزبان و پذیرای علاقمندان به تنیس روی میز است تا از نزدیک مسابقات را تماشا کنند.

عموئیان بیان داشت: از تمام علاقمندان به رشته ورزشی تنیس روی میز دعوت می‌کنم این رقابت‌های جذاب و تماشایی را از نزدیک نظاره گر باشند چرا که قطعا با یک بار دیدن آن می‌توانند هم از جذابیت‌های این رشته بهره مند شده و هم به این رشته جذاب ورزشی جذب شوند.

وی در پایان از دیدار حساس تیم مقاومت قم در مسابقات لیگ دسته اول تنیس روی میز باشگاه های کشور خبر داد و بیان داشت: با جذب دو بازیکن جدید تیم مقاومت هفته آینده در دیدار برگشت خود برابر نفت و گاز گچساران در قم به مصاف این تیم می رود.
 

کد خبر 1815618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha