۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۳۱

از طرح مهر ماندگار:

آغاز نصب پانل میانی پل بزرگ کارون 4 توسط ماشین سازی اراک

آغاز نصب پانل میانی پل بزرگ کارون 4 توسط ماشین سازی اراک

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر روابط عمومی و صنعت ماشین سازی اراک از آغاز نصب پانل میانی پل بزرگ کارون 4 توسط این شرکت خبر داد و گفت: سد کارون 4 از طرح های مهر ماندگار است که پل آن توسط این شرکت در حال ساخت است.

سید حسین میرعشق اللهی در گفتگو باخبرنگار مهر افزود: اين پل به طول 380 متر و با دهانه قوس 300 متر و عرض عرشه 11.8 متر در قالب پروژه EPC توسط مشارکت ماشين سازي اراک - سامان محيط در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه نصب پانل های اول تا دهم این پل از هر دو سمت به اتمام رسیده است خاطرنشان کرد: پل زیر قوسی کارون 4 بر روی رودخانه ارمند و مخزن سدکارون 4 در استان چهار محال بختیاری در حال ساخت است و در مسیرجایگزین محور ارتباطی شهرکرد به ایذه واستان خوزستان در حال اجراست.

مدیر روابط عمومی و صنعت ماشین سازی اراک عنوان کرد: اين پل از نوع فلزي زير قوسي بوده و به عنوان بزرگ ترين پل کشور که طراحي، ساخت و نصب آن توسط مهندسان داخلي در حال اجراست، موفق به ثبت رکورد جديدي در صنعت ساخت پل هاي فلزي شده است.

گفتنی است ساخت پل بزرگ کارون 4 افتخاري ديگر در عرصه مهندسي کشور بوده که به عنوان اثري شاخص و ماندگار در صنعت پل سازي کشور به شمار مي رود.


 

کد خبر 2067750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha