۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴

مژگان مظفری:

فهیمه رحیمی از ناجیان رمان عامه‌پسند است

فهیمه رحیمی از ناجیان رمان عامه‌پسند است

مژگان مظفری گفت: فهیمه رحیمی را به جرات می‌توان از ناجیان رمان عوام‌پسند در سال‌های اخیر دانست؛ نویسنده‌ای که کمتر می‌توان افرادی را یافت که مطلبی، کتابی و رمانی از او نخوانده یا در یاد نداشته باشند.

مژگان مظفری، یکی از نویسندگان آثار داستانی عامه‌پسند است که در واکنش به درگذشت فهیمه رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: راستش را بخواهید، شوکّه‌ شده‌ام و زبانم ناتوان از گفتن این‌که ذهنم بخواهد وداع کند با کسی که الف و بای داستان را از او آموخته‌ام. همه دارایی‌های ذهنی‌ام برای نویسنده شدن میراث اوست.

وی افزود: فهیمه رحیمی را به جرات می‌توان از ناجیان رمان عوام‌پسند در سال‌های اخیر دانست؛ نویسنده‌ای که کمتر می‌توان افرادی را یافت که مطلبی، کتابی و رمانی از او نخوانده یا در یاد نداشته باشند. کودکی‌هایم را خاطرات و آثار او در بر گرفته و «اتوبوس» نثرش مدام در خیابان ذهنم می‌چرخد. از «پنجره» قلم او هست که منظر آفرینش داستان را آموختم و حال نمی‌دانم در «خلوت شب‌های تنهایی»ام با این ذهنیت که دیگر در بین ما نیست، چگونه کنار بیایم؟

این نویسنده گفت: در این مجال من نیز همچون نویسندگان انس گرفته با آثار ایشان، فقدان ناگهانی این نویسنده محبوب را به جامعه ادبی و خوانندگانش تسلیت می‌گویم و امیدوارم همواره نام و یادش در دل و اهل قلم و تاریخ ادبی این مرز و بوم جاودانه بماند.

کد خبر 2079331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha