۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

محمد رویانیان:

240 هزار دلار از مطالبات وینگادا را پرداخت کردیم/ ارسال 110 هزار دلار باقیمانده طی روزهای آتی

 240 هزار دلار از مطالبات وینگادا را پرداخت کردیم/ ارسال 110 هزار دلار باقیمانده طی روزهای آتی

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان، از پرداخت 240 هزار دلار از مطالبات نلو وینگادا سرمربی پیشین این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان درباره آخرین وضعیت مطالبات "نلو وینگادا" و نگرانی‌های به وجود آمده گفت: از وقتی مسئولیت باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفتیم بدهی‌های ادوار گذشته را نیز پرداخت کرده‌ایم. یکی از چالش‌های ما مطالبات وینگادا و شکایت او به فیفا بود.

وی افزود: ما در چند مرحله با ایشان مذاکراتی داشتیم و به توافقاتی دست یافتیم. براساس آخرین توافق، باشگاه پرسپولیس می‌بایست 350 هزار دلار به ایشان و دستیارش پرداخت کند تا پرونده شکایت وی از پرسپولیس به کمیته انضباطی فیفا متوقف و پرسپولیس با کسر امتیاز یا محرومیت‌های دیگر مواجه نشود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما برای اینکه پرسپولیس دچار مشکل نشود با وجود اینکه در فصل نقل و انتقالات هستیم با تلاش‌های فراوان توانستیم طی دو سه روز گذشته 240 هزار دلار به ایشان پرداخت کنیم. 210 هزار دلار به وینگادا دادیم و 30 هزار دلار هم به دستیارش آقای کاروالیو پرداخت شد.

رویانیان ادامه داد: بر این اساس 110 هزار دلار از مطالبات ایشان باقی‌مانده که یکی از دوستان قول دادند این مبلغ را طی روزهای آتی به ما پرداخت کنند تا بتوانیم پرونده شکایت وینگادا را بسته و با ایشان تسویه حساب کنیم. بنابر این هواداران پرسپولیس نگران نباشند چرا که ما به رغم وضعیت موجود نسبت به همه مسائل باشگاه با دقت و حساسیت لازم پیگیری‌های مربوطه را انجام می‌دهیم و نمی‌گذاریم لطمه‌ای به پرسپولیس وارد شود.

کد خبر 2090104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha