۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶

ابراهیمی کارنامی:

جشنواره منطقه اي محيط زيست در آموزه هاي رضوي برگزار ميشود

جشنواره منطقه اي محيط زيست در آموزه هاي رضوي برگزار ميشود

شیراز - خبرگزاری مهر: دومين جشنواره منطقه اي محيط زيست در آموزه هاي رضوي شهريور ماه سال جاري برگزار ميشود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدير کل حفاظت محيط زيست استان فارس با بيان اين مطلب گفت: جشنواره منطقه اي محيط زيست در آموزه هاي رضوي  همراه با پنج منطقه در كشور در شهريور ماه سال جاري و در آستانه ميلاد با سعادت ثامن الحجج امام علي بن موسي الرضا(ع) و ضامن آهو برگزار خواهد شد.

حسینعلی ابراهيمي کارنامي افزود: جشنواره "محيط زيست در آموزه هاي رضوي" با محوريت بررسي اثرات بهره مندي از سيره و معارف حضرت ثامن الحجج در اصلاح رفتارهاي محيط زيستي آحاد جامعه برگزار خواهد شد از عکاسان و فيلمسازان استان فارس دعوت ميشود تا در  اين جشنواره منطقه اي شرکت کنند.

ابراهيمي کارنامي  محورهاي موضوعي آثار را، محيط زيست طبيعي و دريايي با تكيه برتنوع زيستي ومحيط زيست انساني با تكيه بر عناصر آب، خاك، هوا و نقش انسان در حفاظت از محيط زيست دانست و افزود: آخرين مهلت ارسال آثار، 20 مردادماه 90هستند و  ثبت نام در اين جشنواره از طريق وب سايت bu.doe.ir انجام ميشود که عکاسان و فيلمسازان ميتوانند از طريق اين سايت فراخوان را مطالعه و ثبت نام کنند.

مدير کل حفاظت محيط زيست استان فارس با اشاره به اينکه خبرنگاران و عکاسان خبري نقش سازنده و پررنگي در تنوير افکار عمومي وانعکاس  مباحث زيست محيطي دارند جهت حضور در بخش عکس برگزيده تاکيد کرد و از عکاسان خبري استان براي حضور در  جشنواره  دعوت کرد.
 

کد خبر 2106254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha