۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۳۲

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس :

برنامه های سلطانی فر مبتنی بر اسناد بالادستی است

برنامه های سلطانی فر مبتنی بر اسناد بالادستی است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بخش هایی از برنامه های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: برنامه های سلطانی فر مبتنی بر اسناد بالادستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا عزیزی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار کرد: آنچه مورد مطالبه نمایندگان در امر ورزش، توسعه امکانات، شناسایی نخبگان و استعدادها، تقویت ورزش بانوان در همه ابعاد، کاهش تصدی گری دولت در ورزش، توجه به اشتغال مسکن و ازدواج جوانان، تقویت و تعامل جایگاههای مدیریتی و رفع مشکلات بین المللی ورزش بر اساس عزت، حکمت و مصلحت است در برنامه های وزیر پیشنهادی مورد اشاره قرار گرفته است.

وی افزود: آقای سلطانی فر حرکت وزارت ورزش و جوانان را در کوتاه مدت و بلندمدت با توجه به برنامه پنجم و برنامه 20 ساله توسعه کشور قرار داده است و ترویج روحیه جوانگرایی، تلاش برای تحکیم خانواده ها، توسعه ورزش قهرمانی و ملی و ... از جمله برنامه های مهم دیگر وی است.

نماینده شیروان در مجلس تاکید کرد که وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان شناخت بسیار خوبی از چالش ها، سیاست ها و راهبردهای وزارت ورزش و جوانان دارد. بنده علاوه بر مطالعه برنامه ها و گفتگوی با وزیر پیشنهادی، امروز به عنوان موافق وی سخن می گویم چرا که برای اولین بار پس از انقلاب فردی با سوابق ورزشی برای برعهده گرفتن مدیریت حوزه ورزش و جوانان معرفی شده است.

وی ادامه داد: سلطانی فر از رده کارمندی تا رده های بالای مدیریتی مثل معاون استاندار، استاندار، معاون و قائم مقام سازمان تربیت بدنی و ... رسیده و مدیری مطلع و کارآزموده است. او قطعا در صورت رسیدن به وزارت ورزش و جوانان تعامل مثبت و موثری با مجلس و سایر دستگاههای ذیربط خواهد داشت و بر اساس اسناد بالادستی حرکت خواهد کرد.

 

 

 

کد خبر 2116322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha