۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵

شیرازیان:

برگزیدگان آزمون تفسیر کوتاه قرآن کریم در خراسان شمالی مشخص شدند

برگزیدگان آزمون تفسیر کوتاه قرآن کریم در خراسان شمالی مشخص شدند

بجنورد - خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: مرحله استانی آزمون تفسر کوتاه جزء دوم قرآن کریم در این استان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

هاشم شیرازیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری آزمون تفسیر کوتاه در خراسان شمالی در دو مرحله شهرستانی و استانی، افزود: طرح تفسیر کوتاه قرآن کریم در خراسان شمالی، شامل 30 کلاس تفسیر جزء دوم قرآن کریم بود که همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در 20 کانون فعال طرح تلاوت نور و خانه های قرآن سطح استان اجرا شد و حدود 400 نفر از علاقه مندان علوم قرآنی نیز در این دوره تفسیر شرکت کردند.

این مسئول شیرازیان اضافه کرد: این طرح به همت کانون تخصصی قرآن استان برگزار شد و ارائه مفاهیم و نکات تفسیری جزء دوم قرآن با استفاده از وسایل کمک آموزشی برای بهره مندی عموم و ایجاد فرهنگ توجه به ترجمه و مفاهیم قرآنی در کنار طرح تلاوت قرآن کریم، مهمترین هدف اجرای این طرح بود.

وی اظهار داشت: در پایان کلاس های مقدماتی آزمون مرحله شهرستانی برگزار شد که طی آن از هر کانون یک نفر به عنوان منتخب برگزیده و مجموعا 20 منتخب به آزمون مرحله استانی راه یافتند.

شیرازیان با بیان این که آزمون استانی طرح تفسیر کوتاه جزء دوم قرآن کریم شامگاه پنج شنبه ششم شهریور ماه برگزار و برگزیدگان این طرح نیز معرفی شدند، افزود: این مرحله با حضور 20 منتخب مرحله شهرستانی در محل دبیرخانه کانون های مساجد خراسان شمالی برگزار شد و در پایان آن پنج نفر منتخب این طرح معرفی شدند.

وی گفت: در پایان این آزمون آمنه دامرودی از کانون مسجد شهرک گلستان شهر بجنورد، فاطمه نظافتی از کانون حجت بن الحسن عسکری(ع) آشخانه، حمید سعادتی و علی حسن زاده از کانون ولایت اسفراین و طوبی مقدس از کانون امید جاجرم عنوان پنج برگزیده این آزمون را به خود اختصاص دادند.

 

کد خبر 2125339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha