۸ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۳۶

دایی پس از پیروزی پرگل پرسپولیس:

می‌توانستیم با نتیجه بهتری فولاد را ببریم/ برای 20 دقیقه اول برنامه داشتیم

می‌توانستیم با نتیجه بهتری فولاد را ببریم/ برای 20 دقیقه اول برنامه داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی پرگل تیمش برابر فولادخوزستان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: باید با نتیجه بهتری برابر حریف به پیروزی می رسیدیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از پیروزی 3 بر یک امروز جمعه تیمش برابر فولادخوزستان در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: بازیکنان ما در دیدار برابر فولاد فوتبال منطقی را در کمال آرامش انجام دادند. فکر می‌کنم نتیجه این بازی باید 4 یا 5 بر یک می شد.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می گویم که زحمت کشیدند و اجازه ایجاد موقعیت به تیم حریف ندادند. ما روی نقاط ضعف و قوت حریف خوب تمرین کرده بودیم و بازیکنان هم به خوبی توانستند خواسته های ما را در زمین پیاده کنند. بازیکنان جدیدی هم که آمده اند هماهنگی خوبی پیدا کرده اند و سعی می کنیم در دیدارهای آینده این هماهنگی را بیشتر کنیم.

علی دایی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر فولاد خوزستان گفت: امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده بهتر باشیم. فکر می کنم بعد از مدتها روی ضربات ایستگاهی خوب کار کردیم. نیمه دوم از نظر فوتبالی بهتر بازی کردیم و می توانستیم بیشتر گل بزنیم اما نشد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بعد از اخراج عالیشاه بازیکنان شما ناهماهنگ بودند گفت: ما زیاد هم ناهماهنگ نبودیم. اگر بودیم که سیدصالحی تک به تک نمی شد. شاید کمی بازیکنان خسته شده بودند. اما بعد از اینکه 10 نفره شدیم موقعیت های خوبی داشتیم. ما 20 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کردیم اما ما توانستیم نبض بازی را در اختیار داشته باشیم.

علی دایی در پاسخ به این پرسش که فرکی پرسپولیس را خوش شانس معرفی کرده است گفت: آقای فرکی برای من همیشه قابل احترام است. فوتبال همین است. ما برای 20 دقیقه اول بازی برنامه داشتیم که به فولاد گل بزنیم. خدا هم خواست و دو گل زدیم. در نیمه دوم هم خیلی بهتر فوتبال بازی کردیم. این برای ما مهم بود که نتیجه یک هفته تمرین خوب را بگیریم.

علی دایی در مورد محروم شدن عالیشاه از دیدار با استقلال گفت: اول بازی به بازیکنان گفته بودیم که با تمام وجود بازی کنند. این بازی هم مثل بازی با استقلال برای ما مهم بود. به بچه‌ها نگفته بودیم که مراقب باشند. عالیشاه کارت های بچگانه ای گرفت. او می توانست در دیدار با استقلال به ما کمک کند. با این حال سایر بازیکنان جای او را پر خواهند کرد. به اعتقاد من داور چیزهایی که دیده را گرفته. ما نمی توانیم در این مورد قضاوت کنیم. به نظر من عالیشاه در صحنه اول باید صدرصد کارت می گرفت. بین دو نیمه هم با او صحبت کردم. در صحنه دوم هم دفاع جلوی من را گرفته بود. با این حال به نظر داور احترام می گذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم شما در ورزشگاه آزادی خوب بازی می کند و در دیدارهای خارج از خانه اینطور نیست افزود: در ورزشگاه آزادی تیم ها خوب بازی می کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. ورزشگاه آزادی استاندارد است و همه تیم ها شرایط بهتری دارند. ما تلاش می کنیم که در دیدارهای بیرون از خانه هم نتیجه بگیریم.

علی دایی در پاسخ به این پرسش که آیا در دیدار برابر استقلال هم به بازیکنان جوان میدان خواهد داد گفت: ما یک هفته تمرین را پیش رو داریم و در این تمرینات هرکسی بهتر باشد در دیدار برابر استقلال به میدان خواهد رفت.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی نکردن حسین ماهینی نیز گفت: حسین به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشت. ما به جای او از خانزاده استفاده کردیم که عملکرد خوبی داشت.

کد خبر 2126031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha