۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۰۱

رییس سادات خبر داد:

آب چشمه "گورگور" کوه سبلان به اردبیل منتقل می شود

آب چشمه "گورگور" کوه سبلان به اردبیل منتقل می شود

اردبیل – خبرگزاری مهر: مديركل پدافند غيرعامل استان اردبيل از انتقال آب چشمه گورگور در دامنه کوه سبلان به منظور تامین آب شرب اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعدالله رییس سادات بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه پدافند غير عامل استان اردبیل اضافه کرد: این طرح به منظور کمک به تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای ساکنان اردبیل مطالعه و امکان سنجی می شود.

وي با تاکید بر اینکه شناسايي تهديدات، نياز امروز جامعه است، افزود: استان اردبيل به عنوان پايلوت در اجراي يكي از طرح هاي پدافند غير عامل انتخاب شده است.

مديركل پدافند غيرعامل استان با بیان اینکه با برنامه ريزي صحيح بايد اولويت ها را مشخص و برنامه هاي عملياتي مناسب آن را طراحي و اجرا كنيم، تصریح کرد: بهترين روش مقابله با تهديد، بازدارندگي است و نقش رسانه‌ها در اين زمينه پررنگ است، زيرا كاركردهاي مختلف مي‌توانند آسيب‌ پذيري ما را در مقابل تهديدات كاهش داده و به پايداري انسجام ملي كمك كنند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته پدافند غيرعامل متذکر شد: بيشتر برنامه هاي در نظر گرفته شده براي اين مناسبت جنبه آمادگي، آموزشي و فرهنگ سازي خواهند داشت.

رییس سادات هفته پدافند غير عامل را فرصت مناسبي براي فرهنگ سازي و آگاهي افراد جامعه دانست و عنوان کرد: هدف از برگزاري ده ها برنامه در هفته پدافند غيرعامل در استان اجرايي شدن منويات رهبر معظم انقلاب، اولويت قرار دادن ملاحظات پدافند غير عامل و افزايش مشاركت هاي اجتماعي در حوزه پدافند غير عامل است.

وی برگزاري گردهمايي يك روزه پدافند غير عامل، توزيع بسته فرهنگي، توزيع كتابچه و دفاع سايبري بين ادارات، مانور آمادگی سیلوها و کارخانجات آردسازی، تقدير از دستگاه هاي فعال در حوزه پدافند غيرعامل، برگزاري رزمايش میزگرد زیست محیطی و برق اضطراري براي مراكز حساس و مهم استان را از جمله برنامه هاي اين هفته برشمرد.

کد خبر 2161420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha