۱۳ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۰۵

سرمربی تیم گاز مطرح کرد:

رقابت بین چهار تیم در لیگ برتر بانوان غیر قابل پیش بینی است

رقابت بین چهار تیم در لیگ برتر بانوان غیر قابل پیش بینی است

سرمربی تیم والیبال گاز ایران با بیان اینکه تیم‌های شاغل در لیگ برتر بانوان دو دسته هستند تاکید کرد رقابت بین دسته نخست غیر قابل پیش بینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیما صدیقی معتقد است تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر والیبال زنان در سال جاری دو دسته هستند که چهار تیم در دسته اول و سه تیم دیگر در دسته دوم جای می‌گیرند که رقابت چهار تیم دسته نخست همراه با جذابیت و نتیجه آن نیز غیر قابل پیش‌بینی است، اما دیگر بازی‌ها حالت یک طرفه دارد و برای تماشاگران نیز جذابیت زیادی ندارد و این موضوع به لیگ برتر ضربه می‌زند و زیبایی آن را از بین می‌برد.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی یکی از دلایل مهم حضور این گونه تیم‌ها در لیگ دسته یک شده است، تاکید کرد: با توجه به هزینه‌های تیمداری در لیگ برتر زنان، بسیاری از باشگاه‌ها ترجیح می‌دهند در دسته یک زنان سرمایه گذاری کنند زیرا بازی‌های آنان متمرکز برگزار می‌شود و هزینه رفت و آمد و قرارداد بازیکنان به مراتب کمتر از لیگ برتر می‌شود.

سرمربی تیم گاز ایران در ادامه به مجموع هزینه‌های تیمداری در لیگ برتر والیبال زنان که حدود یک پنجاهم تیمداری در بخش مردان است، اشاره کرد و گفت: اینکه بخواهیم با استفاده از قوانین، باشگاه‌های مردان را برای تیمداری در گروه زنان نیز مجبور کنیم، به نظر من کار اشتباهی است. شاید بهتر باشد از راهکارهایی مانند معافیت مالیاتی در صورت فعالیت در لیگ برتر زنان و یا امتیازهای خاص برای باشگاه‌هایی که در والیبال زنان فعالیت می‌کنند، استفاده کنیم.

صدیقی در باره دور برگشت لیگ برتر والیبال زنان و برنامه‌های تیم گاز نیز گفت: کسب یک جایگاه سخت است و نگهداری آن مشکل‌تر از کسب آن است. در دور رفت تمام تلاش تیم برای حفظ صدرنشینی خواهد بود.

کد خبر 2206740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha