۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵

سید پور:

گردشگری دریایی در خزر مغفول مانده است

گردشگری دریایی در خزر مغفول مانده است

نوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران، با تاکید بر توسعه گردشگری دریایی گفت: گردشگری دریایی در حوزه دریای خزر مغفول مانده و نسبت به آن بی توجهی شده است.

به گزرش خبرنگار مهر، سید نبی سید پور صبح پنجشنبه در کمیته سرمایه گذاری در بندر نوشهر با اشاره به اهمیت توسعه توریسم دریایی و سفرهای دریایی، خواستار بهره گیری از ظرفیتهای این بخش در دریای خزر شد.

وی با اشاره به وجود بنادر استان و ظرفیت‌های این بخش عنوان کرد: در بنادر استان از جمله فریدونکنار و نوشهر زمینه‌های خوبی برای تقویت و توسعه گردشگری دریایی وجود دارد که باید از آن استفاده شود.

سیدپور بر لزوم ایجاد زیرساختهای مورد نیاز توسط بخش خصوصی برای رونق گردشگری دریایی در بنادر استان تاکید کرد و گفت: باید زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی را در بنادر فراهم کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با عنوان اینکه، فرصتها و ظرفیتهای خوبی در بنادر استان برای توسعه توریسم دریایی وجود دارد، یادآور شد: نیاز است تا سرمایه گذاران حضور پرنگتری در این عرصه داشته باشند.

وی افزود: مغفول ماندن توریسم دریایی درحالیست که در دولت تدبیر و امید در بحث سرمایه گذاری توجه زیادی شده و این امر مورد توجه مدیریان سازمان بنادر و دریانوردی و راه و شهرسازی است.

مازندران سه بندر فعال در نوشهر، فریدونکنار و امیرآباد دارد.

کد خبر 2240286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha