۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰

رضایی به مهر خبر داد:

عملکرد مطلوب کشتی گیران قم با کسب 3 مدال طلا و برنز از جام بین المللی کودک

عملکرد مطلوب کشتی گیران قم با کسب 3 مدال طلا و برنز از جام بین المللی کودک

قم - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت کشیت استان قم عملکرد کشتی گیران قمی در مسابقات بین المللی جام کودک را مطلوب و ایده آل توصیف کرد.

احمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: با توجه به اینکه کشتی گیران ما در دو تورنمنت بین المللی برون مرزی در کشورهای ترکیه و آذربایجان نتوانسته بودند عملکرد خوبی از خود نشان بدهند در جام بین المللی کودک فوق العاده ظاهر شدند.

وی بیان داشت: علیرضا نجاتی و علی اصغر شهبازی دو نماینده کشتی قم در مسابقات بین المللی جام پیروزی در کشور ترکیه بودند که متاسفانه با شکست برابر حریفان خارجی خود با دست خالی از این پیکارها به کشورمان بازگشتند و نجاتی در جام بین المللی کودک درخشان ظاهر شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم بیان کرد: همچنین حسین ابراهیمی و محمدجواد رضایی که نماینده قم در پیکارهای بین المللی کشتی فرنگی جام فدراسیون کشتی آذربایجان بودند دور از انتظار ظاهر شدند و با دست خالی از این پیکارها خارج شدند تا در جام کودک جبران کنند.

وی عنوان داشت: از بین چهار کشتی گیر قمی که در دو تورنمنت بین المللی ترکیه و آذربایجان به میدان رفتند، علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی و حسین ابراهیمی در اوزان 42 و 63 کیلوگرم جام بین المللی کودک با حریفان رقابت کردند اما علی اصغر شهبازی با تصمیم کادر فنی تیم ملی در این رقابت ها شرکت نکرد.

رضایی یاد آور شد: دلیل شرکت نکردن علی اصغر شهبازی در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان جام کودک، انتخاب صد در صد وی برای همراهی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا است.

وی در ادامه با اشاره به حضور موفق کشتی گیران قمی در رقابت‌های جام کودک، خاطرنشان کرد: فرنگی کاران ما با ارائه کشتی‌های زیبا موفق به کسب 3 مدال طلا و برنز پیکارهای کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان جام بین المللی کودک شدند.

دبیر هیئت کشتی استان قم بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان پیکارهای کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان جام بین المللی کودک  با شرکت اعضای حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و از بین 3 کشتی‌گیری که به نمایندگی از قم راهی این پیکارها شده بودند فرنگی‌کار وزن 63 کیلوگرم صاحب رتبه نخست شد.

وی در پایان افزود: در پایان این دوره از مسابقات علیرضا نجاتی مدال طلا وزن 42 کیلوگرم، محمدجواد رضایی مدال برنز وزن 42 کیلوگرم و حسین ابراهیمی مدال طلا وزن 63 کیلوگرم را به خود اختصاص داد تا قم یکی از موفق ترین دوران حضور خود در این رقابت ها را تجربه کند.

 

کد خبر 2279216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha