۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۱۵

با تصمیم فدراسیون کشتی؛

جام‌جهانی كشتی فرنگی بدون محمد بنا/ هدايت تيم ملی به كادر فنی سپرده شد

جام‌جهانی كشتی فرنگی بدون محمد بنا/ هدايت تيم ملی به كادر فنی سپرده شد

تيم ملی ايران بدون هدايت محمد بنا به عنوان سرمربی در رقابتهای جام جهانی كشتی فرنگی تهران به ميدان می‌رود. این تصمیم از سوی مسئولان فدراسیون کشتی پس از آن اتخاذ شد که سرمربی تیم ملی پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان حاضر نشد در اردو حضور پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ محمد بنا سرمربي تيم ملي كشتي فرنگی روز سه‌شنبه هفته گذشته به محض بازگشت از رقابتهای قهرمانی آسيا اعلام كرد به مرخصي طولانی مدتي خواهد رفت و ادامه همكاری وی با فدراسيون و تيم ملي فعلا مشخص نيست. اين در حاليست كه فدراسيون كشتی طي روزهای 25 و 26 ارديبهشت ماه در تهران ميزبان رقابتهای جام جهاني كشتي فرنگی است و طبيعتا برای كسب نتيجه مطلوب در اين رقابتها حساب ويژه‌ای باز كرده است.

به هر حال كسب عنوان سومي در رقابتهای قهرمانی آسيا و قطع همكاری موقتی يا دائمی محمد بنا با تيم ملی و همچنين اهمت برگزاری جام جهاني تهران و كسب نتيجه در اين ميدان بين‌المللی باعث شد تا تصميمي عاجل در اين خصوص اتخاذ شود.

بر این اساس تيم ملي كشتي فرنگي بدون هدايت محمد بنا در جام جهانی تهران به ميدان خواهد رفت و تمامی امور تيم به كادر فني فعلي سپرده می‌شود. با توجه به اين مسئله محمد بنا هم فعلا به اردوي تيم ملی نخواهد آمد و تصميمات قطعي و اصلی براي بازگشت او به بعد از جام جهانی تهران موكول می‌شود.

کد خبر 2282891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha