۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹

جوادی در گفتگو با مهر:

خادم توجه زیادی به کشتی نوجوانان و جوانان دارد/ کار تیمی مربیان یعنی این!

خادم توجه زیادی به کشتی نوجوانان و جوانان دارد/ کار تیمی مربیان یعنی این!

عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی پس از قهرمانی آزادکاران جوان در رقابتهای جهانی کرواسی گفت: این عنوان در حالی بدست آمد که فدراسیون کشتی ماههاست توجه و دقت زیادی به رده های پایه و پشتوانه سازان دارد.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: فدراسیون کشتی مدتهاست حرکت رو به جلویی را در پیش دارد که قهرمانی در رقابتهای جهانی، جام جهانی، مسابقات آسیایی و.... گواه این ادعاست.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان افزود: تیم کشتی آزاد جوانان بعد از 19 سال توانستند پرچم پر افتخار ایران را در اوج قله مسابقات جهانی به اهتزاز در آورند که این موفقیت بزرگ بدون یک کار تیمی و منسجم بین اعضای کادر فنی بزرگسالان و جوانان میسر نبود. کار تیمی و اتحاد و همدلی یعنی همین، چراکه کادر فنی هیچ رده ای نمی تواند بدون همکاری با رده های قبلی و بعدی خود در کشتی به چنین موفقیتی دست یابد.

وی با اشاره به این موضوع که قهرمانی جوانان در رقابتهای جهانی حاوی پیامی برای متولیان ورزش کشور است، گفت: آزادکاران جوان نشان دادند که اگر از حمایت متولیان ورزش برخور دار شوند می توانند در المپیک برزیل هم بدرخشند. فدراسیون کشتی با دست خالی توانست جوانان آزادکار را در سکوی نخست جهان قرار دهد و واقعا برای تداوم این مسیر، نیاز به حمایت همه جانبه از سوی وزارت ورزش دارد.

جوادی در خاتمه خاطر نشان کرد:قهرمانی جوانان نشانگر پشتوانه سازی خوب در کشتی آزاد است که باید همینطور ادامه یابد.فدراسیون کشتی در زمان کنونی توسط افرادی اداره می شود که از جنس کشتی هستند و جوان و پر انرژی اند. ضمن اینکه از تجربه پیشکسوتان و ریش سفیدان کشتی هم به خوبی بهره می برند. طبیعی است این روند می تواند کشتی ایران را تا سالها در قله افتخار نگه دارد و عناوین و مدال های رنگارنگی در تاریخ این رشته ثبت کند.

کد خبر 2347636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha