۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۰۷

طی هفته دولت؛

289 پروژه در استان بوشهر افتتاح می‌شود/ آغاز عملیات اجرایی 138 پروژه

289 پروژه در استان بوشهر افتتاح می‌شود/ آغاز عملیات اجرایی 138 پروژه

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: طی هفته دولت، 427 پروژه در استان بوشهر افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد که 289 پروژه در استان بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی 138 پروژه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رستمی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای انعکاس خدمات دولت و تشریح کارهای صورت گرفته برای مردم است که همه مسئولان باید در این زمینه تلاش کنند.

وی از افتتاح ۲۸۹ پروژه طی هفته دولت در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های عمرانی، تولیدی، اقتصادی و مسکن مهر اجرا شده اند که برای آنها ۶۴۶ میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: طی هفته دولت در استان بوشهر شش‌هزار و 488 واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد که سه میلیارد و 244 میلیون ریال برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

آغاز عملیات اجرایی 138 پروژه در استان بوشهر

وی با اشاره به اجرای دو هزار و 129 واحد مسکن مهر قابل افتتاح در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان بوشهر، اضافه کرد: همچنین یک هزار و 141 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 2 هزار و 918 واحد در شهرهای جدید عالیشهر و 300 واحد نیز در بافت فرسوده اجرا شده است.

رستمی با اشاره به اینکه دشتستان با 55 پروژه دارای بیشترین تعداد پروژه افتتاحی در هفته دولت است، ادامه داد: بیشترین حجم اعتبارات در بهره‌برداری پروژه‌ها نیز مربوط به پروژه‌های شهرستان بوشهر با 119 میلیارد تومان است.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی 138 پروژه در استان بوشهر طی هفته دولت خبر داد و بیان داشت: برای اجرای این تعداد پروژه یک‌هزار و400 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت می‌گیرد.

کد خبر 2354293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha