۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۷

سمینار سمپوزیوم مجسمه‌سازی، بنیان‌ها و ساختارها برگزار می شود

سمینار سمپوزیوم مجسمه‌سازی، بنیان‌ها و ساختارها برگزار می شود

دومین سمینار جانبی ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی با حضور هنرمندان و صاحب نظران داخلی و خارجی چهارشنبه 6 مهرماه در سالن ناصری خانه هنرمندان تهران برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخش اول این سمینار کارلوس مونگ، مجسمه‌ساز و مدرس هنر از مکزیک، بحثی با عنوان «سمپوزیوم مجسمه‌سازی، بنیان‌ها و ساختارها» طرح می‌کند و در بخش دوم والکر اشناتگن، مجسمه‌ساز و استاد دانشگاه پورتو آلمان، بحثی را با موضوع «شکستن مرزها» پی می‌گیرد.

همچنین در نخستین سمینار این سمپوزیوم امروز یکشنبه 6 مهرماه در سالن سعدی، مرکز همایش‌های برج میلاد، کارنامه پنج دوره قبلی سمپوزیوم مجسمه سازی تهران مرور خواهد شد.

سعید شهلاپور، مجتبی موسوی، طاهر شیخ‌الحکمایی و بهروز دارش هنرمندان و صاحب نظران حوزه مجسمه سازی کشورمان در این سمینار مباحثی را با محوریت «نگرشی به سیاست‌ها، زمینه‌های رشد و چشم‌اندازهای سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران» مطرح خواهند کرد.

ششمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران به همت سازمان زیباسازی شهر تهران از 23 شهریورماه تا 15 مهرماه در محوطه باز برج میلاد در حال برگزاری است و بازدید از َآن برای عموم آزاد است.

کد خبر 2379315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha