۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۰

مادر و کودکی در مشهد از میان شعله‌های آتش نجات پیدا کردند

مادر و کودکی در مشهد از میان شعله‌های آتش نجات پیدا کردند

مشهد – خبرگزاری مهر: ماموران آتش نشانی مشهد مادر و کودک دو ساله را از میان شعله های آتش نجات دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی وقوع آتش سوزی منزل مسکونی در یکی از منطق مشهد؛ ماموران آتش نشانی با اقدام سریع خود مادر و کودک دو ساله اش را از میان شعله های آتش نجات دادند.

سرپرست ایستگاه ۲ و ۲۴ آتش نشانی مشهد در تشریح این حادثه به خبرنگار مهر گفت: ظهر امروز بلافاصله و بعد از اطلاع از وقوع حریقی در یکی از منازل مسکونی بلوار وحدت مشهد ماموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

احمد مرندی با بیان اینکه شعله های آتش منزل مسکونی ۱۲ متری را فرا گرفته بود عنوان کرد: در این حریق خانمی ۳۰ ساله به همراه کودک ۲ ساله اش نیز در میان شعله های سرکش آتش گرفتار شده بودند که با تلاش ماموران نجات پیدا کردند.

سرپرست نیروهای اعزامی با اشاره به اطفای به موقع حریق توسط آتش نشانان و نجات حادثه دیدگان از میان دود و آتش، ابراز کرد: در بررسی های اولیه کارشناسان آتش نشانی علت وقوع این حریق افتادن پشتی بر روی اجاق گاز خوراک پزی اعلام شده است.

وی در ادامه گفت: از حدود ۴ ماه قبل و طی ۵ مرتبه تماس شهروند ناشناسی از یک شماره ثابت به آتش نشانی مشهد مبنی بر وقوع یک فقره حریق در یکی از منازل بلوار وحدت، آتش نشانان بعد از هر تماس بلافاصله به محل مراجعه اما موردی را مشاهده نمی کردند.

مرندی افزود: ظهر امروز نیز فرد ناشناسی با همان شماره قبلی مجددا آتش سوزی در همین منزل مسکونی که امروز دچار حریق شده بود را اعلام و درخواست کمک کرد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد بر حسب رسالت انسانی این مجموعه مجدداً گروه اطفای حریق را به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست ایستگاه ۲ و ۲۴ آتش نشانی مشهد تصریح کرد: با توجه به اعلام دروغین این حادثه در دفعات متعدد، در صورتی که ستاد فرماندهی کوچکترین تعللی در اعزام نیروها به محل حادثه می کرد امروز شاهد حادثه ای دلخراش و جبران ناپذیری می بودیم.

 

 

کد خبر 2428803